Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:01:41 GMT

ترابی دوباره حریف را مجبور به اشتباه کرد ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۴۰۶

همانطور که مهرداد کریمیان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس اعلام کرد، بازیکنان شاهین خودشان موقعیت را برای زهردار ترین بازیکن پرسپولیس فراهم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول مهدی ترابی به عنوان وینگر چپ در سیستم 2-4-4 بازی می‌کرد؛ موضوعی که باعث شده بود دو مهاجم اول تیم از او دور باشند و دو هافبک تدافعی تیم هم که احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا بودند، معمولا برای حرکات ترکیبی با او فاصله معنی داری داشتند  و فقط ربیع خواه بود که گاهی در حملات از سمت چپ خط دفاعی شاهین به او نزدیک می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال اکثر توپ های پرسپولیس در خط هجومی به او ختم می شد ولی حضور پرشمارتر بازیکنان شاهین سبب شد که او نتواند در نیمه اول کاری از پیش ببرد.
در نیمه دوم با وارد شدن بشار رسن به ترکیب و جایگزین شدن این بازیکن با یکی از مهاجمان تیم، ترابی فضای بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه پیدا کرد و با رسن و علیپور مثلثی در بخش تهاجمی تیم ایجاد کرده بود؛ مثلثی که پایه گذار گل برتری سرخپوشان هم شد.


روی گل پرسپولیس تقریبا همان اتفاقی افتاد که مهدی ترابی در بازی برابر پارس جنوبی جم در تهران انجام داده بود؛ او قصد ارسال پاس کات بک به علیپور را داشت که مدافع حریف پاس او را به اشتباه به خودش بازگرداند (درست مثل دیدار رفت برابر پارس جنوبی جم) و او اینبار ضربه چیپ نزد و توپ را از میان پاهای هم تیمی سابقش یعنی درویشوند به گلی سه امتیازی بدل کرد.


با این حال ترابی 9 گله شده و 5 پاس گل هم به نامش در جدول پاسورهای لیگ دیده می شود؛ آماری که قطعا او را به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس و حتی لیگ برتر در دوره نوزدهم تبدیل می‌کند و استعدادیاب های تیم های اروپایی باید خیلی بی ذوق باشند که همچنان اجازه حضور او در فوتبال ایران را بدهند؛ البته که خروج ترابی می تواند خلا بزرگی در فصل آینده برای سرخپوشان و هواداران تیم ایجاد کند.

 

 

 

 

مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا