Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ روحانی مستقر در نقاط روستایی ایلام حضور دارند، گفت: اگر جوانان و نوجوانان ما در مسجد و در صف نماز جماعت حضور پیدا کنند به‌طور قطع بسیاری آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه کاسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(۱۵ تیر) در نشست ستاد اقامه نماز این اداره کل، اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های دستگاه‌ها و متولیان امور فرهنگی ترویج فرهنگ نماز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پایه های دینی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام « محمد فتاحی» با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه ها و فعالیت های فرهنگی برگزاری نماز جماعت با حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و اماکن مذهبی باشد، ابراز کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما در مسجد و در صف نماز جماعت حضور پیدا کنند به‌طور  قطع بسیاری آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه کاسته خواهد شد.

 

وی  در ادامه با اشاره به تفاهم نامه فی مابین نماینده رئیس محترم جمهوری با سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز کشور بر ضرورت توسعه اقامه نماز جماعت در مساجد، مدارس، ادارت و نهادهای مختلف دولتی تاکید کرد و گفت: انعقاد این تفاهم نامه زمينه مناسبي براي هم افزايي در حوزه ترويج فرهنگ نماز در سطح جامعه به ویژه در بین نسل جوان فراهم می کند.

 

حجت الاسلام فتاحی بابیان اینکه همه ساله سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه تامین امام جماعت مساجد و مناطق روستایی، آموزش ائمه جماعت، برگزاری برنامه های فرهنگی به منظور ترغیب و تشویق جوانان به نماز فعالیت های بسیار خوبی داشته است، گفت: تامین روحانی مستقر در 62 نقطه روستایی و احیای فرهنگ نماز  در سطح مناطق مختلف روستایی و شهر از دیگر کارهای سازمان در این حوزه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت حضور مردم در مساجد بر ضرورت طراحی برنامه های فرهنگی در فضای مجازی با همکاری حوزه هنری تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه های هنری به ویژه در فضای مجازی نقش مهمی در راستای ترغیب نسل جوان به سمت فرهنگ نماز دارد.

 

وی ابراز کرد: این آمادگی در سازمان تبلیغات اسلامی استان  وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ نماز برنامه ها و فعالیت هایی را با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی در بستر فضای مجازی برگزار کند و تلاش می شود که با زبان هنر گام های بزرگی در راستای ترویج فرهنگ نماز در استان  برداشته شود.

 

گفتنی است، در این نشست برگزاری برنامه های هنری با موضوع دکلمه، نقاشی، مقاله، خاطره نویسی، تهیه کلیپ های فرهنگی، معرفی کتاب باموضوع نماز و طراحی مسابقات با همکاری دستگاه های فرهنگی و هنری استان مورد تاکید قرار گرفت.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایلام شبستان نماز ترویج فرهنگ نماز تبلیغات اسلامی فضای مجازی نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند