Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در حکمی جداگانه ماندانا زنگنه سروش را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان و فریبا برنائی بجد را به سمت فرماندار شهرستان تفتان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به ماندانا زنگنه سروش آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این استان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری سیستان و بلوچستان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف این استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

همچنین در حکم وزیر کشور خطاب به فریبا برنائی بجد آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم سیستان و بلوچستان به سمت فرماندار شهرستان تفتان منصوب می‌شوید.
 امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیرکشور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان