Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور آلمان که کشورش اخیرا ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا را بر عهده گرفته است ضمن درخواست از اعضای این اتحادیه برای مشارکت در طرح پذیرش پناهندگان دستیابی به توافقی درباره اصلاح قانون پناهندگی اروپا در این دوره را وعده داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، "هورست زیهوفر"، وزیر کشور آلمان وعده داد که در دوران ریاست دوره ای آلمان بر اتحادیه اروپا یک طرح توافقی در اروپا درباره اصلاح قانون پناهندگی در این اتحادیه را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا درخواست کرد که در طرح پذیرش مهاجران نجات یافته از دریای مدیترانه شرکت کنند. زیهوفر در گفتگو با روزنامه "دی ولت" آلمان با تاکید بر اینکه تا به حال تنها 5 تا 6 کشور در این طرح مشارکت کرده اند گفت: وضعیت نمی تواند به همین شکل باقی بماند.

وی همچنین اظهار داشت که توافق صورت گرفته برای نجات دریایی می تواند طرحی برای توافق در اروپا درباره اصاحات اساسی در زمینه مسئله پناهندگان باشد.

زیهوفر ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا در چارچوب ریاست دوره ای آلمان بر اتحادیه اروپا حداقل یک توافق سیاسی در زمینه مهاجرت را به دست آورد. به گفته وی این طرح شامل بررسی اولیه درخواست پناهندگی پناهجویان در مرزهای خارجی اتحادیه اروپا و بازگرداندن سریع افرادی است که درخواست پناهندگی آن ها رد می شود.

افزایش فشارهای مقامات پاکستانی برای اخراج اجباری پناهندگان افغانلبریز شدن کاسه صبر سازمان ملل از سیاست‌های نامناسب اروپا در قبال پناهندگان

زیهوفر تاکید کرد: تنها کسانی می توانند به اتحادیه اروپا وارد شوند که درخواست آن ها برای پناهندگی معتبر است.

اصلاح سیاست پناهندگی ومهاجرت اتحادیه اروپا سال هاست که در سایه مناقشات در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این باره به کندی پیش می رود. کشورهایی مانند مجارستان، جمهوری چک و اتریش از پذیرش طرح عادلانه تقسیم پناهندگان در این اتحادیه اجتناب می کنند.

ارائه پیشنهادی از طرف کمیسیون اروپایی برای اصلاحات پناهندگی هم تا به حال به دلیل مذاکرات برای بهبود اوضاع اقتصادی این اتحادیه در دوران کرونا به تعویق افتاده است.

کمیسر امور داخلی اتحادیه اروپا از انتظارات بالا از آلمان در دوران ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا سخن گفته است.

آلمان از اول جولای ( 11 تیرماه) مسئولیت ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا را بر عهده گرفته است. وزیر کشور آلمان در این دوره دیدار با همتایان اروپایی خود را ریاست می کند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا بیشتر بخوانید... افزایش فشارهای مقامات پاکستانی برای اخراج اجباری پناهندگان افغان لبریز شدن کاسه صبر سازمان ملل از سیاست‌های نامناسب اروپا در قبال پناهندگان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا بر اتحادیه اروپا ریاست دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند