Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور دارای رتبه دوم کشوری است، گفت: با توجه به اثرگذاری اجرای این طرح در روند توسعه و پیشرفت استان، انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرا، جایگاه نخست را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری  فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه بررسی اجرای طرح نشانی استاندارد مکان‌محور استان با حضور کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران با اشاره به تأکید رئیس‌جمهوری مبنی بر اهمیت اجرای پروژه جی‌نف (پایگاه ملی نشانی مکان محور (GNAF)) در مسیر توسعه کشور اظهار کرد: از تعداد ۵۲ شهر استان، در ۳۹  شهر فرآیند اجرای این طرح به اتمام رسیده که باید با تحرک بیشتری، در مناطق باقیمانده نیز اجرایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر ضرورت پیشگیری از موازی‌کاری در اجرای طرح‌های در دست اقدام برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده و نیز کاهش هزینه‌ها تأکید کرد و گفت: فرمانداران با برگزاری جلسات مرتبط شهرستانی، از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه شهرداران و دهیاران برای شتاب در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور استفاده بهینه کنند.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان اینکه گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور دارای رتبه دوم کشوری است، افزود: با توجه به اثرگذاری اجرای این طرح در روند توسعه و پیشرفت استان، انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرا، جایگاه نخست را به دست آوریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در راستای تسریع در اجرای این طرح از منابع استانی نیز حمایت می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) نیز ازجمله برنامه‌های استان است که برای اتمام آن تا نیمه نخست سال آینده، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان توسعه مکان محور استاندارد اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر ۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

کد خبر 748609

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه