Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و استان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید از گشاده‌دستی در هزینه‌های جاری خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بنیادهای توسعه‌ای در استان یکی از راهکارهای مهم برای حل مشکلات زیرساختی و عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را در انجام طرح‌های هشت‌گانه توسعه‌ای این استان مطلوب ارزیابی کرد و بر تداوم این رویه مثبت تأکید کرد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه 65 درصد از جمعیت استان سمنان کارگری است گفت: پویایی و رونق استان منوط به پویایی بخش صنعت این استان است که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

طرحی که ماندگاری و سرمایه‌گذاری در روستاها را افزایش داد / کنترل مهاجرفرستی با اجرای طرح‌ هادی + فیلمایرادات فنی سامانه‌ کارگزاری‌های بورس رفع شود/ حمایت اصولی از بازار سرمایه ضرورت دارد3 صندوق سرمایه‌گذاری با مشارکت معاونت علمی وارد فرابورس می‌شوند

آشناگر خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ضمن بیان اینکه شرایط مالی دولت در سال جاری محدود است گفت: اهتمام ویژه‌ای نسبت به جذب اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساختی در سال 99 داشته باشند.

وی گردش روزانه فعالیت اقتصادی مردم استان سمنان را در بازار سرمایه 140 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این رقم در سال گذشته 20 میلیارد ریال بوده است.

استاندار سمنان افزایش هفت برابری معاملات مردم این استان در بازار بورس را به نسبت مدت مشابه در سال 98 را نشان از ورود نقدینگی به بازار سرمایه با هدف افزایش درآمد خانوارها و کمک به اقتصاد کشور دانست.

آشناگر به وضعیت شهرستان‌های مختلف استان ازنظر شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: شیوع این بیماری مشکلات اقتصادی فراوانی را در کشور به بار آورد که نیاز است با تلاش همگانی از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل با محوریت بازگشت سرمایه‌های بلوکه احیا می‌شود نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت بازار سرمایه مورد توجه قرار گیرد افت ۳۳ درصدی سرمایه‌گذاری نفتی در جهان به دلیل شیوع کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی بازار سرمایه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل چمنی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل شیلات اردبیل اظهار کرد: علیرغم اینکه مراحل جذب رشته های جدید سخت تر شده است اما تمام سعی خود را می کنیم تا این رشته را نیز به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با جذب رشته های تخصصی از قبیل پرورش زنبور عسل موافقت های لازم انجام شده وبه منظور درخشش استان اردبیل در حوزه شیلات و در راستای توسعه استان اقدامات جذب این رشته تحصیلی برای این دانشگاه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همکاران توانمندی در حوزه دانش بنیان و پژوهش در عرصه بین‌المللی داریم و در زمینه پرورش جلبک و زالو می توانیم از قابلیت اساتید و از ظرفیت آزمایشگاهی و امکانات پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی استفاده کنیم.

چمنی با بیان اینکه با همکاری مجموعه شیلات استان می توان گام های موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برداشت، تصریح کرد: دغدغه اصلی دانشگاه محقق اردبیلی تعامل با دستگاه های اجرایی است که امیدواریم در آینده شاهد تعامل و همفکری بیشتر دانشگاهیان با مدیران دستگاه های اجرایی باشیم.

وی بیان کرد: این ارتباط هرچه قوی تر باشد به نفع دانشگاه و دستگاه های اجرایی بوده و زمینه های پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.

چمنی تاکید کرد: ظرفیت و توانمندی های دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری داشته و در زمینه های کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و علوم دامی می توان با اداره کل شیلات همکاری کنیم.

کد خبر 6098270

دیگر خبرها

  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور