Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی در نشست خبری امروز خود راجع به آخرین تصمیمات کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال مبنی بر لغو یا برگزاری دیدار تیم هایی که اعضای آنها دچار بیماری کرونا شده اند، گفت: مسئولیت این موضوع با واحد برگزاری مسابقات نیست بلکه کمیته های دیگری در این باره تصمیم گیری می کنند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: چون در جریان تصمیمات گرفته شده هستم باید بگویم تمامی آزمایشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت از جمله بیمارستان مسیح دانشوری که تست کرونا می گیرند، برای ما قابل احترام است اما روال نتیجه گیری از تست های مثبت کرونا برای ما طور دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: اگر به تعداد افرادی که در ابتدا اعلام شده است کرونا دارند، افزوده شود نیاز به راستی آزمایی است. آنها باید تست مجدد داده تا تست های قبلی شان مورد تأیید قرار گیرد. تست مجدد بایستی در فاصله ۲۴ ساعت نسبت به آزمایش اولیه انجام گیرد.

مهدی درباره تصمیم کمیته مسابقات مبنی بر برگزاری بازی امروز استقلال  - پارس جنوبی جم و فولاد – نساجی مازندران تصریح کرد: موظف به برگزاری بازی هستیم اما اگر تخلف انضباطی صورت بگیرد کمیته های مربوطه تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: علاوه بر باشگاه استقلال، سایر تیم ها نیز پروتکل های بهداشتی را برای انجام تست های کرونا رعایت کردند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ممکن است تیمی فارغ از بحث کرونا موجه یا غیرموجه وارد زمین مسابقه نشود. در چنین شرایطی مدارک و اظهارات باشگاه در اختیار ارکان قضایی فوتبالی قرار می گیرد تا آنها تصمیم بگیرند.

مهدی در پاسخ به این اینکه آیا بازی استقلال لغو می شود؟ تأکید کرد: لغو نه بلکه به حالت معلق در می آید. اگر کرونای اعضای یک تیم تأیید شود به قرنطینه می روند تا شرایط بازی کردن را پیدا کنند.

وی درباره مسئولانی که قرار است تست های باشگاه های استقلال و فولاد را راستی آزمایی کنند، یادآور شد: فدراسیون پزشکی – ورزشی و سازمان لیگ، نمایندگان پزشکی خود را می فرستند تا آنها اذیت نشوند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره احتمال لغو یک هفته ای مسابقات لیگ برتر، تأکید کرد: کمیته مسابقات درباره تعطیلی لیگ تصمیم گیری نمی کند. موظف به برگزاری مسابقات هستیم. اگر ستاد مقابله با کرونا، سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری کند، از آن تبعیت خواهیم کرد.

مهدی در پایان راجع به برگزاری بازی ها در اهواز گفت: از سوی همین ستاد تأیید شده بود تا بازی برگزار شود.

کد خبر 4966611 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان مسیح دانشوری نساجی مازندران سهیل مهدی وزارت بهداشت ویروس کرونا پارس جنوبی جم فولاد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال کمیته ملی المپیک لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال اتحادیه جهانی کشتی کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

آخرین دیدار نمایندگان اصفهان و تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دو تیم پیش از این ۷۵ بازی با هم برگزار کرده‌اند که ۳۶ بازی را استقلال برده، ۱۸ دیدار با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده و ۲۱ بازی با تساوی خاتمه یافته است. حواشی آخرین دیدار دو تیم به شرح زیر است:

*علی سامره و حمیدرضا رجبی سرپرست و مربی استقلال نسبت به تغییر رختکن تیم‌های میزبان و میهمان به جلال مرادی ناظر مسابقه اعتراض کردند. 

*بازیکنان استقلال به دلایلی نامعلوم با تأخیری چند دقیقه‌ای وارد زمین شدند و بازی سه دقیقه دیرتر از زمان تعیین شده آغاز شد.

*بالاخره کارت بازی مهدی هاشمی نسب صادر شد تا او بتواند در این مسابقه روی نیمکت استقلال بنشیند.

*بازی با دوربین‌های HD و کیفیت بالا پوشش داده شد که افزایش سطح کیفیت فیلمبرداری به وضوح قابل تشخیص بود.

*بازیکنان ذوب‌آهن با بنری وارد زمین شدند که بر روی آن پیامی در ستایش نیروی دریایی نوشته شده بود. در بنری دیگر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان گرامی داشته شد.

*نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن در نقش مربی گلرهای تیم با دروازه‌بان‌های تیمش صحبت کرد.

*از نکات جالب این دیدار این بود که در جایگاه تماشاگران ذوب‌آهن پرچم‌های سپاهان و مواد دودزای آبی مشاهده شد.

*محمد ربیعی و جواد نکونام پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

*قبل از آغاز مسابقه فیلمبردار مسابقه پس از برخورد توپ با صورتش به دچار مصدومیت شد.

*ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به همراه اعضای کادرفنی خود در ورزشگاه حضور داشتند.

*بازیکنان خارجی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با لباس این تیم به ورزشگاه آمده و به حمایت از تیم فوتبال این باشگاه پرداختند.

*بعد از پایان بازی جواد نکونام کنار خط با یکی از تصویربرداران درگیری لفظی پیدا کرد و دستیاران وی و سرپرست استقلال به او پیوستند. این اتفاق باعث شد تا نکونام اعلام کند به دلیل بی احترامی در نشست خبری شرکت نمی‌کند.

*برخی از هواداران منتسب به استقلال که از نتیجه بازی راضی نبودند با عصبانیت برخی نیمکت‌های ورزشگاه را شکسته و به زمین پرتاب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم