Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:49:37 GMT

100 کیلومتر از راه های چالوس نیازمند آسفالت است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۰۸۷

100 کیلومتر از راه های چالوس نیازمند آسفالت است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت با اشاره به کوهستانی بودن روستاهای چالوس گفت: ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خاکی و نیازمند آسفالت است که اجرای آن نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش جماران، مهدی صفایی افزود: این ۱۰۰ کیلومتر راه های روستایی خاکی در منطقه کوهستانی بخش مرزن آباد شهرستان چالوس قرار دارد که در هنگام بارندگی و مه آلود بودن تردد از آنها علی رغم بهسازی انجام شده به سختی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یکهزار و ۲۰۰ خانوار برای تردد از  این جاده های خاکی استفاده می کنند که در حال پی گیری برای تامین اعتبار لازم می باشیم تا روستائیان این منطقه از نعمت یک راه ایمن بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از ۸۵ روستای ییلاقی و کوهستانی ، جمعیتی دستکم ۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۵ کیلومتر جنوب شرقی شهرستان چالوس و در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: بیش از ۲۵ کیلومتر از جاده های روستایی شهرستان کوهستانی کلاردشت با بیش از ۵۰۰ خانوار نیز در حال حاضر خاکی هستند که به ازای هر کیلومتر برای زیر سازی و آسفالت نیاز به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به تامین اعتبار و ابلاغ آن ۲ کیلومتر از جاده کوهستانی و خاکی روستای گیجان به روستای انگوران و ۲ کیلومتر نیز از مسیر کوهستانی روستای طویر به روستای ناتر در بخش مرزن آباد عملیات روکش آسفالت اجرا می شود.

صفایی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت دوازدهم در ایمن سازی جاده حادثه خیز و  پرتردد کرج - چالوس افزود: تمامی طول مسیر حدود ۷۸ کیلومتری جاده کندوان از تونل تا مرزن آباد با اعتبار ملی در دولت دوازدهم روکش آسفالت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا راه های چالوس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد