Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری مسابقه امشب تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در شهر جم شرایط و عوامل مسابقه آماده هستند.

وی از حضور عوامل اجرایی فدراسیون فوتبال در شهرستان جم اعم از داوران و ناظر بازی و نماینده هیئت فوتبال استان خاطرنشان کرد: امشب مراسم تشریفات ابتدایی بازی استقلال و پارس جنوبی جم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به این شرایط، رأی بازی استقلال و پارس جنوبی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

وی از انجام تست مجدد کرونا از بازیکنان استقلال تهران زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در ایفمارک خبر داد.

مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران قرار بوده که ساعت ۲۱ امسال در ورزشگاه تختی جم برگزار شود.

بنا بر اعلام سازمان لیگ، بازیکنان استقلال باید مجدداً در مرکز پزشکی این سازمان تست کرونا دهند.

کد خبر 4966645

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی جم کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایفمارک پارس جنوبی بوشهر هیئت فوتبال بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد دهه کرامت بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی

علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال) و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی‌عسگری شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد