Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی با همکاری بچه مسجدی های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به تهیه و توزیع ۲۰ سبد غذایی کردیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی با همکاری بچه مسجدی های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به تهیه و توزیع ۲۰ سبد غذایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این سبدهای غذایی هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون قند، برنج، روغن و رب گوجه فرنگی می باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر این در راستای حفظ سلامت مردم نیازمند اقدام به تهیه پک های بهداشتی شامل صابون، مایع ضدعفونی کننده و پودر رختشویی کردیم که در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: همچنین با جلب کمک های خیرین مبلغی جمع آوری شده است که قصد داریم با این مبلغ یک دستگاه کولر برای خانواده ای نیازمند خریداری کرده و تحویل آنها دهیم تا در این هوای گرم و طاقت فرسا آنها نیز از نعمت وسایل سرمایشی بهره مند شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز این بیماری در جنوب کرمان و به تبعه آن در شهرستان رودبار جنوب بنابراین با کمک خیرینی از تهران مقداری مواد ضدعفونی کننده تهیه کردیم تا کار ضدعفونی اماکن عمومی، پمپ بنزین ها و خودپردازها را از سر بگیریم.

وی در خاتمه یادآور شد: بعد از شیوع کرونا فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید باکری را با اولویت کمک و خدمت به محرومین و نیازمندان دنبال می کنیم و جهاد و خدمت بچه های مسجدی به محرومین رودبار جنوب تا پایان کرونا و حتی پس از کرونا نیز ادامه دارد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی توزیع سبد غذایی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز