Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از صرفه‌جویی ۲۲ میلیون لیتر مصرف بنزین در استان خبر داد و گفت: طی خرداد ماه امسال مصرف سوخت سی.ان.جی، در استان به نسبت خردادماه پارسال هفت درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی ، مجتبی شکوری اظهار کرد: مصرف گاز سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.جی در خراسان شمالی طی بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد کاهش‌یافته است.

وی افزود: در بهار امسال، ۲۱ میلیون مترمکعب سوخت سی.ان.جی در جایگاه‌های استان عرضه‌شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به افزایش سفرها در ماه اخیر خاطرنشان کرد: در خردادماه امسال، میزان مصرف سوخت سی.ان.جی، در استان به نسبت خردادماه پارسال هفت درصد افزایش‌یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در این مدت به میزان ۹ میلیون مترمکعب در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

گفتنی است در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و دومنظوره فعال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف بنزین خراسان شمالی صرفه جویی ان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده جهت از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب می‌باشد که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.

او افزود:کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه می‌باشند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب جهت استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل تیپ ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve مدرنیزه در هد پمپ نمودیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.  

آقای پرشی می‌گوید:  هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل طبق مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند که این امر سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند