Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، گابی اشکنازی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه در پاسخ به سوالی درباره حادثه رخ‌داده در نطنز بدون تایید هرگونه دخالت اسرائیل در این حادثه، به شکل سربسته مدعی شد که این رژیم اقداماتی را انجام می‌دهد تا آن‌چه "تهدید ایران" عنوان کرد را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشکنازی اظهار کرد: ما سیاستی بلند مدت را در دوره‌های مختلف داشته‌ایم تا به ایران اجازه ندهیم از توان هسته‌ای برخوردار شود. حکومت ایران با آن قابلیت‌های هسته‌ای‌ یک تهدید برای موجودیت اسرائیل است و اسرائیل اجازه نخواهد داد که ایران در مرز شمالی ما مستقر شود.

او افزود که بنابراین «ما اقداماتی انجام می‌دهیم که بهتر است ناگفته بمانند».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علاوه بر این با پشتیبانی از سیاست ضدایرانی آمریکا مطرح کرد که این رژیم از تلاش‌های آمریکا برای اطمینان حاصل کردن از این که تحریم تسلیحاتی علیه ایران تمدید خواهد شد حمایت خواهد کرد و نمی‌تواند وضعیتی را بپذیرد که ایران بتواند سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته خریداری کند.

اشکنازی افزود: مشکل فقط دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست. مشکل این است که آن‌ها گروه‌هایی را در سراسر خاورمیانه مسلح می‌کنند. به حزب‌الله در لبنان نگاه کنید. دلیل تلاش‌های دیپلماتیک گسترده ما در سراسر دنیا همین است.

پیش از این بنی گانتس، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی و رئیس پیشین ستاد ارتش این رژیم با اشاره به اتفاقات اخیر در ایران از جمله حادثه نطنز گفت: آنگونه نیست که تمام اتفاقات رخ داده در ایران به اسرائیل مربوط باشد.

  ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اشکنازی نطنز آتش سوزی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات

به گزارش صدا ی ایران از فارس، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد. دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».

لاپید افزود: «اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشور‌های عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی