Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:53:27 GMT

پارک‌های آستارا برای تردد معلولان مناسب‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۱۷۴

پارک‌های آستارا برای تردد معلولان مناسب‌سازی شد

جواد معیتی روز یکشنبه در شهرداری آستارا اظهار کرد: در پارک های خیابان سفیر امید، مخیری، باغ ملی، طرح سالمسازی و محله شهید رستمیان برای معلولان رمپ های ورود و خروج ایجاد کرده ایم.

وی بیان کرد: از مجموع ۶۲ هکتار فضای سبز شهر آستارا ۳۵ هکتار در محدوده پارک ‌هاست و برای آبیاری فضای سبز از آب چاه استفاده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یک سال گذشته برای توسعه فضای سبز پارک ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و در روزهای گذشته ریشه و شاخه های زائد برخی درختان جمع آوری و درختچه‌ های متناسب با شرایط اقلیمی کاشته شد.

شهردار آستارا بیان کرد: ۲۵۰  نیرو در ۲۰ واحد زیر مجموعه شهرداری خدمت می کنند و با پیشبرد برنامه های عمرانی، خدماتی و گردشگری، ظرف یک سال امکان ارتقا درجه شهرداری وجود دارد.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از هزار هکتار وسعت و جاذبه های طبیعی، اقتصادی، مذهبی و تاریخی برخوردار است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر آستارا پارک شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر آستارا پارک شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور معلولان مناسب سازی معابر آستارا پارک شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر اسدالهی اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز