Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@10:54:42 GMT

تل‌آویو باید آماده واکنش تهران باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۲۷۶

ساعت 24- ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم در برابر هرگونه اقدام احتمالی ایران پس از حادثه اخیر در نظنز خبر داد.

به گزارش هآرتص، «عاموس یادلین»، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم در برابر هرگونه اقدام احتمالی ایران خبر داد.

یادلین که این سخنان را در واکنش به حادثه اخیر در تأسیسات نطنز مطرح می‌کرد، همچنین گفت: مسئله آتش سوزی نطنز تأثیر زیادی بر روی پاسخ ایران خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام صهیونیستی که پیشتر نیز رئیس دستگاه اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، همچنین هشدار داد اگر ایران، تل آویو را مقصر حوادث اخیر نطنز بداند، تل‌آویو باید به‌صورت عملیاتی آماده واکنش تهران باشد که ممکن است به‌صورت حمله سایبری، موشکی یا اقدام در دیگر کشورها انجام گیرد.

گفتنی است که قبل از آن هم «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی در رابطه با حادثه آتش سوزی در سایت نطنز، مدعی شده بود: سیاست بلندمدت ما این است که به ایران اجازه برخورداری از توانمندی‌های هسته‌ای را ندهیم چرا که برخورداری از چنین توانمندی‌هایی؛ تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است. نمی‌توانیم به ایران اجازه استقرار در مرزهای شمالی‌ فلسطین اشغالی را بدهیم. بنابراین اقداماتی را (علیه ایران) اتخاذ می‌کنیم که بهتر است ناگفته بماند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین با حمایت از تلاش‌های آمریکا مبنی بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، مدعی شده بود: تل‌آویو حاضر نیست موقعیتی را بپذیرد که در آن ایران قادر به خرید سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته باشد.

هفته گذشته سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه در یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز خبر داد.

بهروز کمالوندی در این باره اظهار کرد: بامداد روز پنج شنبه به دنبال وقوع حادثه‌ای که چگونگی آن در دست بررسی است یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد. این رخداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.

همچنین یک روز پس از حادثه نطنز، کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: بررسی‌های فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط، علت وقوع حادثه در مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن در نطنز را به صورت دقیق مشخص کرده است.

وی با اشاره به حضور و فعالیت کارشناسان بخش‌های مختلف ارزیابی و رسیدگی به حادثه در سایت نطنز، خاطرنشان کرد: فرضیه‌های مختلف در مورد علت این رخداد با بررسی دقیق آثار، نحوه و میزان تخریب بررسی شده است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تل آویو رژیم صهیونیستی سایت نطنز تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت به دلیل شکست اطلاعاتی در حمله هفتم اکتبر حماس تحت فشار قرار دارد به هیچ عنوان تمایلی ندارد طی یک توافق که به آزادی اسرای صهیونیست منجر شود، اقدام به آزادی هزاران اسیر فلسطینی کند. با این حال، شهروندان صهیونیست به شدت به این تصمیم نتانیاهو معترض هستند. 

به گزارش الجزیره، هزاران تظاهرکننده صهیونیست امشب (سه شنبه) با تجمع در خیابان‌های تل آویو خواستار رسیدن به توافق با جنبش حماس به منظور آزادی اسرای صهیونیست شدند. 

این افراد با تجمع در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، خواستار توافق نهایی دولت نتانیاهو با حماس در این باره شدند. 

تظاهرکنندگان که برخی از آنها از خانواده اسرای صهیونیست بودند طی شعار‌ها و پلاکارد‌هایی که در دست داشتند، خواستار آزادی فوری اسرا شدند. برخی از معترضان پلاکارد‌هایی با شعار "ما فراموش شده ایم" در دست داشتند، که تاکید داشت به تصمیمات کابینه جنگ در فراموشی اسرا و در اولویت قرار دادن مسائل دیگر انتقاد دارند. 

ماه هاست که خانواده اسرا و شهروندان صهیونیست با بستن بزرگراه‌ها و خیابان ها، تجمع در برابر پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و سایر مراکز دولتی از کابینه نتانیاهو می‌خواهند لج بازی را کنار گذاشته و تن به توافق با طرف فلسطینی بدهد. 

با این حال، کابینه راستگرای نتانیاهو تاکید دارد آزادی اسرا تنها از طریق نظامی میسر است؛ اقدامی که تاکنون جان شماری از اسرای صهیونیست در غزه را گرفته است. 

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی؛ و بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تهدید کرده اند در صورتی که دولت نتانیاهو بخواهد در مذاکرات با حماس اقدام به آزادی شمار زیادی از اسرای فلسطینیان در ازای آزادی اسرای صهیونیست کند، از کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!