Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار بود امروز در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال به مصاف یکدیگر بروند، اما با توجه به این که تست کرونای تعدادی از بازیکنان استقلال مثبت اعلام شد آبی‌پوشان پایتخت از رفتن به جم خودداری کردند.

امروز سرپرست تیم فوتبال استقلال به محل سازمان لیگ رفت و مستندات خود را مبنی بر کرونایی بودن بازیکنان استقلال ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با اینکه استقلالی‌ها به جم نرفتند، اما بازیکنان پارس جنوبی‌جم در زمین حاضر شدند و متعاقبا این دیدار لغو شد؛ پیش از آغاز این مسابقه، بازیکنان پارس عکس تیمی نیز انداخته و اعضای تیم داوری این مسابقه هم پس از حضور در زمین، ورزشگاه را پس از مدتی ترک کردند.

بر این اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این مسابقه تصمیم گیری کند.

سعید رمضانی امروز درباره بازی استقلال و پارس جنوبی‌جم اظهار داشت: مدارک لازم را ارائه کردیم و سازمان لیگ گزارش خود را خواهد داد و بعد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی‌جم تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز درباره عدم حضور استقلال در جم اظهار داشت:: صحت آزمایش کرونای بازیکنان استقلال باید توسط آزمایشگاه‌های مورد قبول وزارت بهداشت، تایید شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان اینکه ملاک برای تشخیص ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا وزارت بهداشت است و نه سازمان لیگ فوتبال، تاکید کرد که آبی‌پوشان در هیچ آزمایشگاه دیگری آزمایش کرونا انجام نخواهند داد.

باشگاه پارس جنوبی‌جم امروز بیانیه تندی علیه استقلالی‌ها منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با تمام این اتفاقاتی که از سوی باشگاه پارس جنوبی جم ظلم در روز روشن قلمداد می‌شود تمام ارکان باشگاه بزرگ پارس جنوبی با اعتقاد راسخ اعلام می‌داریم که در صورت کوتاهی و اغماض از سوی تصمیم گیران در لغو احتمالی این دیدار و واگذاری آن به آینده نه تنها حاضر به تکرار و تعویق این بازی نخواهیم بود بلکه امروز طبق مقررات راس ساعت اعلام شده از سوی سازمان لیگ در زمین بازی حاضر خواهیم شد و در صورت عدم حضور تیم استقلال خواهان برخورد قانونی طبق مقررات هستیم و در صورتی که قانون از سوی آقایان نادیده گرفته شود با مستندات جمع آوری شده به فیفا شکایت خواهیم برد و با توجه به بی‌احترامی که باشگاه استقلال به پانزده باشگاه دیگر لیگ برتری داشته است تا تعیین تکلیف نهایی حق عدم شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ برتر را برای صیانت از حقوق هواداران پارس جنوبی جم را برای خودمان محفوظ می‌داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارس جنوبی استقلال پارسی خبر فوتبال پارس جنوبی جم سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن ضمن گلایه از سازمان لیگ گفت: یک لیوان آب هم اینجا نیست،سازمان لیگ می گوید باید به نشست خبری بروید حداقل احترام بگذارید و یک لیوان آب اینجا بگذارند. در مورد بازی هم باید بگویم می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها  هند بود و مردود شد.

وی افزود: با تعویض های ریسکی که داشتیم بازی را بردیم و این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنان بزرگم هم تشکر می کنم که با قلب و دلشان شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. من همیشه حرفم را بعد از بازی انجام می دهم و تمام می شود. با اینکه ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت ولی دیروز هم گفتم که داور خوبی است. او امروز بی نقصی قضاوت کرد. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.دیروز هم گفتم به همه داوران احترام می گذارم و امیدوارم هر تیمی در بازی ها لیاقت دارد برنده شود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برد پرسپولیس چقدر روی تیم وی اثر گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم و در رختکن هم حرفهایمان را زدیم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. ما خودمان راخودمان مقایسه می کنیم. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. ایمان سلیمی مصدوم شده بود و من حردانی را به جای او در زمین بازی گرفتم. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است وجشن و شادی و خوشحالی من تا پایان امروز است از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

نکونام در خصوص درخشش بازیکنان خارجی اش گفت: ما سعی نکردیم فقط بازیکن خارجی جذب کنیم بلکه تلاش کردیم تیمی قوی داشته باشیم که همه لیاقت آن را داشته باشیم.. مهدی پور و یامگا بازیکنانی هستند که آنها را ندارند. امروز سیلوا و سهرابیان را کنار هم نداشتیم و تصمیم گرفتیم فقط یک نفر از آنها را وارد لیست کنیم.این مسائلی است که که قبلا در موردش حرص می خوردم و به خاطر استقلال حرف می زدم.نگاه من به فوتبال این است.

سرمربی استقلال از پاسخ به سوال یک خبرنگار خودداری کرد و گفت: جواب سوال شما را من نمی دهم. بهتر است روزنامه شما در باره من بنویسد.

وی در خصوص درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت:من صحنه را ندیدم و دور بودم و خیلی شلوغ بود اما پرسیدم. اما چیزی که به من گفتند را می گویم. ظاهرا یک اتفاقی رخ داده و حرکاتی صورت گرفته و بازیکن ما بازیکن حریف را هل داده و اتفاق دیگری رخ نداده است.

نکونام در خصوص آینده مدیریتی استقلال گفت: از قدیم می گویند چو فردا رسد فکر فردا کن. فعلا تمرکز ما روی بازی با فولاد است تا ببینیم بعدا چه  اتفاقاتی رخ می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد