Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، توضیح داد: خوشبختانه آمار بستری و مراجعین سرپایی به مراکز آزمایشگاهی و درمانی در استان خوزستان رو به کاهش است و به نظر می‌رسد که خوزستان در حال سپری کردن دوره پیک ابتلای کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: در روز‌های اخیر آمار بهبودی و ترخیص هم بیش از موارد بستری شده است و این شرایط، امیدوارکننده است که البته این نوید و هشدار را به ما می‌دهد که باید همچنان فاصله‌گذاری‌ها را ادامه دهیم.

شریعتی اظهار کرد: استفاده از ماسک در همه تجمع‌ها، ادارات، بانک‌ها و مراکز جمعی، پاساژ‌ها و سایر اماکن تجمع الزامی است و در صورتی که مسئولین ادارات، بانک‌ها، پاساژ‌ها و سایر اماکن نسبت به اجازه ورود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک اقدام کنند، دادستانی با آن مسئول برخورد قانونی خواهد کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: مراسم خاکسپاری افراد متوفی نیز نباید با حضور بیش از ۱۰ نفر برگزار شود و از بازماندگان در این رابطه تعهد گرفته خواهد شد. برگزاری مراسم عروسی نیز ممنوع است.

شریعتی خاطرنشان کرد: این کنترل‌ها باید صورت گیرد تا شیب کاهشی که به آن دست یافته‌ایم همچنان ادامه داشته باشد و به شرایط بهتری برسیم و کادر بهداشت و درمان ما نیز فرصت تنفس و بازتوانی خود را داشته باشد. مردم استان خوزستان نیز باید برای این مهم همراهی و کمک کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری خوزستان پیک کرونا ستاد استانی مدیریت کرونا محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک