Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امین رفیعی امروز در حاشیه گفتگویی خبری با خبرنگاران در خصوص اعلام محدودیت‌های کرونایی، با اشاره به فعالیت غیرمجاز تعداد زیادی از بنگاه‌های معاملاتی املاک و اتومبیل در بناب، مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را موظف کرد با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تعطیلی و پلمب بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت غیرقانونی بنگاه‌های معاملاتی تصریح کرد: ریشه بخش عظیمی از گرانی زمین و مسکن در شهرستان فعالیت بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز است و متأسفانه اتحادیه مربوطه نیز هیچ‌گونه نظارتی بر فعالیت آنها ندارد.

فرماندار بناب تأکید کرد: اخطارهای لازم به بنگاه‌های یادشده در موعد مقرر داده شده و الآن زمان تعطیلی و پلمب این واحدهاست.

رفیعی نماینده عالی دولت در شهرستان بناب افزود: ظرف یک هفته آینده باید بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز در بناب پلمب شوند.

کد خبر 4966827

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب فرماندار بناب فرمانداری بناب ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام دهه کرامت استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد