Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:10:43 GMT

راننده تاکسی در یک قدمی چوبه دار

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۳۶۱

راننده تاکسی در یک قدمی چوبه دار

بهخ گزارش رکنا، ماجرای این پرونده به تابستان سال 97 برمی گردد زمانی که دو راننده تاکسی در خط یافت آباد بر سر نوبت سوار کردن مسافر با هم درگیری لفظی پیدا کردند بعد هم یکی از آنها با شکستن آیینه بغل خودروی دیگری کار را به درگیری فیزیکی کشاند. در این ماجرا مسعود 27 ساله بشدت مجروح و راهی بیمارستان شد اما در نهایت به خاطر ضربه جسم سخت به سرش و شکستگی در ناحیه جمجمه فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این نزاع، قاسم به‌عنوان متهم به قتل بازداشت شد و در همان ابتدا به ضرب و جرح منتهی به قتل مسعود اعتراف کرد و گفت: من و مسعود چند سالی با هم دوست بودیم و در یک خط مسافرکشی می‌کردیم.

روز حادثه من 4 مسافر را سوار خودروام کردم که در همان لحظه مسعود با عصبانیت از اینکه من نوبت مسافرگیری را رعایت نکردم مانع حرکت خودروام شد و مسافران را پیاده کرد.

آن لحظه به حرمت رفاقت‌مان سکوت کردم. او پس از سوار کردن مسافرها از کنار خودرو من رد شد و آیینه بغل من را شکست و رفت. من باز هم چیزی نگفتم و پس از رفتن او با یک پیچ گوشتی سعی کردم آیینه‌ام را درست کنم که به یکباره به سمتم حمله کرد که برای دفاع از خودم پیچ گوشتی را به سمت دستش فشار دادم اما به طور تصادفی به سرش خورد و او فوت کرد.

تحقیقات میدانی مأموران هم نشان می‌داد که مقتول درگیری را آغاز کرده و چند بار هم با متهم درگیر شده بود.

با تکمیل تحقیقات پلیسی و صدور کیفرخواست، قاسم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. در ابتدای جلسه محاکمه مادر مقتول به‌عنوان تنها ولی دم برای قاتل پسرش درخواست قصاص کرد.

پس از آن متهم در جایگاه قرار گرفت و با تکرار اظهارات اولیه‌اش عنوان کرد: من آن روز یک ریال هم کار نکرده بودم که بتوانم آیینه ماشینم را عوض کنم خودم از ماشین پیاده شدم تا آیینه را درست کنم. من با پیچ گوشتی در حال تعمیر آیینه ماشینم بودم که مسعود از پشت سر به من حمله کرد و این اتفاق افتاد حالا هم شرمنده مادرش هستم و تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده قاسم را به قصاص محکوم کردند. این حکم در شعبه 33 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و تأیید شد. به این ترتیب پرونده قاتل بزودی به اجرای احکام فرستاده می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری حادثه قاتل اخبار حوادث ایران تاکسی قتل چوبه دار مسافر عکس فیلم ایران اخبار تهران دختر حوادث تهران قتل زن ویدیو انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده روستا‌های جاده مشهد-کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری خلق آباد قرار گرفت.   سرهنگ محمد چراغ افزود: ماموران کلانتری با یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، متهم را شناسایی و تحت نظر گرفتند.   وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت از باغ ویلاها، با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.   او گفت: در این عملیات با دستگیری متهم و همدستش، در بازرسی از مخفیگاهشان، یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه مینی فرز و کفکش، دو دستگاه دریل، ۲۰ متر سیم سیار، قطعات اوراق شده موتورسیکلت، سه پایه دوربین، یک دستگاه جوش، جارو برقی، قهوه جوش، باند بزرگ، موتور ماشین لباسشویی، پلوپز و همزن کشف کردند.   سرهنگ چراغ افزود: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت از کارگاه‌های تولیدی و ۱۷ فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده جاده کلات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند