Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@07:29:34 GMT

رکوردزنی مدیر جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۳۹۰

رکوردزنی مدیر جدید استقلال

عضو جدید هیئت مدیره استقلال که چند روز قبل به تیم مدیریتی این باشگاه اضافه شد، طی ۷۲ ساعت گذشته رکورد جدیدی را خلق کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عضو تازه حوزه مدیریتی باشگاه استقلال در سه روز گذشته حداقل ۱۵ مصاحبه انجام داده و در مورد تمام مسائل صحبت کرده است. او در واکنش به ماجرای کرونای استقلالی‌ها گفته ما در آزمایشگاهی که سازمان لیگ تعیین کند تست کرونا نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید واکنش مدیرعامل باشگاه نسبت به اظهارات پی در پی این عضو جدید هیئت مدیره چیست؛ آیا او با هماهنگی احمد سعادتمند و اسماعیل خلیل‌زاده مصاحبه می‌کند یا خودش تصمیم به این مصاحبه‌های زنجیره‌ای گرفته است.

استقلال به مدت ۱۶ سال، در دهه شصت و هفتاد و ابتدای هشتاد، هیئت‌مدیره داشت که هرگز مصاحبه انجام نمی‌دادند. در ۱۶ سال هواداران باشگاه استقلال  دو مصاحبه هم از امثال آقامحمدی و ایروانی و میرولد ندیدند؛ اما حالا عضو جدید هیئت مدیره استقلال در سه روز بالای ۱۵ مصاحبه انجام داده است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال عضو جدید هیئت مدیره استقلال استقلال سازمان لیگ عضو جدید هیئت مدیره استقلال هیئت مدیره استقلال هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!

به گزارش همشهری‌آنلاین کریستیانو رونالدو یک هت‌تریک دیگر به کوله‌بار هت‌تریک‌هایش اضافه کرد و فاصله‌اش را با ۹۰۰‌گل رسمی در دوران حرفه‌ای به ۱۰گل کاهش داد. در پیروزی ۶بر صفر النصر مقابل الوحده تعداد گل‌های کریس رونالدو به عدد۸۹۰ رسید. او درباره احتمال رسیدن به گل شماره۹۰۰ گفته است: «من همیشه می‌گویم، اعداد به‌طور طبیعی به‌دنبالم می‌آیند، بنابراین من اعداد را دنبال نمی‌کنم، آنها می‌آیند.» بازی بعدی او با النصر پنجشنبه همین هفته در ورزشگاه الاول پارک مقابل الخدود است. احتمالا گل‌های بعدی هم در راه خواهند بود.

این یک هت‌تریک کامل بود؛ یک گل با پای راست، یک گل با چپ و یکی با سر. این دومین باری بود که او موفق می‌شد هت‌تریک کامل انجام دهد. مسی این کار را تاکنون انجام نداده است.

این شصت‌وششمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای رونالدو بود؛ ۳هت‌تریک در منچستریونایتد، ۴۴بار در رئال‌مادرید، ۳بار در یوونتوس، ۶تا در النصر و ۱۰بار در تیم ملی پرتغال.

تعداد هت‌تریک‌های کریستیانو ۵۵تا، پوکرها (۴گل در یک مسابقه) ۹تا، گلات‌ها (۵گل در یک بازی) ۲تا.

رونالدو طی ۷‌بازی اخیرش و در ۳۹سالگی، ۳بار هت‌تریک کرده است. نکته اینکه مسی در ۴سال اخیر با پیراهن تیم‌های باشگاهی یک‌بار هم موفق به انجام این کار نشده.

او در تمام رقابت‌های این فصل در ۵۲‌بازی موفق شده ۵۲گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو به چهارمین بازیکن خارجی تبدیل شد که بیش از ۵۰گل با پیراهن النصر در تمام رقابت‌ها به ثمر می‌رساند.

آمار کریستیانو رونالدو در النصر؛ ۶۵‌بازی، ۵۹گل و ۱۴پاس‌گل.

برترین گلزنان فصل ۲۴-۲۰۲۳؛ رونالدو (۵۲)، امباپه (۴۹) و هری کین (۴۸).

رونالدو اختلاف گل‌هایش را با میتروویچ به ۱۰تا افزایش داد؛ ۳۲گل در برابر ۲۲گل. در جدول پاس‌گل هم فقط ریاض محرز (۱۱) از رونالدو (۱۰) بیشتر پاس گل داده.

با ۲ گل دیگر، رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل لیگ عربستان هم به رونالدو خواهد رسید.

رونالدو در این فصل در به ثمر رسیدن ۶۶گل تأثیرگذار بود تا با عبور از امباپه با ۶۵ (گل و پاس‌گل) رکورددار این فصل فوتبال جهان باشد.

کد خبر 849564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال