Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص باخت مقابل نفت مسجد سلیمان، بیان کرد: در بحث فنی شکل تیمی و هماهنگی مناسبی نداشتیم. خستگی بازی قبل مقابل فولاد خوزستان روی این دیدار تاثیر منفی گذاشت. در نیمه دوم چند موقعیت روی دروازه نفت مسجدسلیمان ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه به این نتیجه رسیدیم که اسم‌ها در زمین مهم نیستند بلکه عملکرد بازیکن در اولویت است.

مهاجری درباره برگزاری بازی‌ها با توجه به ابتلای چند بازیکن لیگ برتری به کرونا گفت: هفته گذشته تیم ماشین سازی با فولاد بازی داشت. این موضوع بار روانی زیادی روی تیم ما داشت. لیگ ما در حال حاضر دچار بی نظمی زیادی شده است. فدراسیون و سازمان لیگ باید پاسخگوی این موضوع باشند. بازیکنانی که ۴ ماه از مسابقات دور بودند را نمی‌توان طی ۲۰ روز به شرایط عادی برگرداند.

او ادامه داد: نمی‌دانم هدف از برگزاری بازی‌های لیگ برتر چیست. انجام نشدن مسابقات در این شرایط بهتر است. اگر قرار باشد تست‌های ما توسط سازمان لیگ تایید نشود، بهتر است یک آزمایشگاه معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رضا مهاجری لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم

در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی اش آنفلید از ساعت ۱۹ به وقت تهران میزبان تاتنهام است. ۲ تیم شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند و لیورپولی‌ها رتبه سوم شان نیز قطعی شده است، اما تاتنهام شانس محدودی دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کند و به همین دلیل آنها امیدوارند امروز با پیروزی مقابل شاگردان یورگن کلوپ این شانس را بیشتر نیز کنند.

دیدار‌های ۲ تیم در سال‌های اخیر بسیار پرهیجان و دیدنی بوده است و گل‌های دیدنی نیز وارد دروازه‌های ۲ تیم شده است.

برترین گل‌های دیدار‌های لیورپول - تاتنهام را می‌توانید تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی