Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:51:19 GMT

تعداد دقیق کرونایی‌های استقلال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۹۶۴

تعداد دقیق کرونایی‌های استقلال اعلام شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال تعداد دقیق بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را که مبتلا به کرونا شده اند، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی در خصوص اتفاقاتی که طی ۲ روز گذشته مطرح شده است، اظهار داشت: هم دیروز و هم امروز با دوستان در سازمان لیگ مفصل حرف زدم و چند سوال داشتم که متاسفانه نتواستم جوابی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالم این بود که این ۲۵ درصد بر چه مبنایی اعلام شده است؟ سوال بعدی ام این است که اگر سرمربی و ۲ دستیارش کرونا بگیرند آن تیم چطور باید تمرین کند؟

وی که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می کرد در خصوص تعداد دقیق کرونایی‌های استقلال گفت: تعداد دقیق و آنهایی که کارت بازی دارند ۸ نفر از بازیکنان و یک پزشک ما کرونا گرفته‌اند. فردا هم قرار است از اعضای کادر فنی تست گرفته شود. نمی‌دانم بقیه بازیکنان هم که تستشان منفی شده الان کرونا دارند یا خیر چون قبلا که از همه تیم تست گرفتیم هیچکس کرونا نداشت ولی دیروز تست‌ها مثبت بود.

بیشتر بدانید:

عکس/ نتایج کامل هفته ۲۳ لیگ برتر +جدول توقف سپاهان مقابل سایپا

رمضانی با اعلام این موضوع که از شب بازی با سایپا این اتفاقات نمایان شد، عنوان کرد: بعد از مشاهده اتفاقات از پزشک تیم خواستیم قبل از بازی با پارس جنوبی حتما از بچه‌ها تست بگیرند. ما اگر می‌خواستیم ناجوانمردانه عمل کنیم اصلا تست نمی‌گرفتیم و به جم می رفتیم. ساعت ۵:۴۰ صبح جواب تست‌ها را گرفتم و خواب از چشمانم افتاد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در سازمان لیگ با سهیل مهدی دچار چالش و بحث و جدل شده است عنوان کرد: من عادت ندارم دروغ بگویم، ولی یکسری اتفاقات افتاد. ما خیلی مسائل را پیش بینی و اعلام کردیم ولی ترتیب اثر داده نشد. ما بارها گفتیم بازی با فولاد در وضعیت قرمز برگزار می‌شود ولی کسی توجه نکرد.

سرپرست استقلال در خصوص ناراحتی پارس جنوبی از عدم سفر به جم گفت: همه چیز ما فوتبال نیست، شاید آنها حق دارند که برای باشگاه خود تلاش کنند ولی صحبت های آنها از انصاف به دور است. مهم این است که همه کمک کنیم تا مشکل حل شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سعید رمضانی تیم فوتبال استقلال استقلال سازمان لیگ پارس جنوبی ویروس کرونا تعداد دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم