Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: برای تغییر مسیر متروی منتهی به بوستان ارتش، به مصوبه شورای عالی ترافیک نیاز است. - اخبار اجتماعی -

علی امام در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره طرح پیشنهاداتی درباره تغییر مسیر در متروی منتهی به بوستان ارتش اظهار کرد: طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران اواخر سال گذشته در شورای عالی ترافیک به تصویب رسید؛ اگر قرار باشد تغییری در آن رخ دهد، ابتدا باید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توجیه‌پذیر بودن یا نبودن آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه برای تغییر مسیر خطوط مترو باید مراحل قانونی طی شود، ادامه داد: انجام اصلاحات در طرح جامع باید در شورای عالی ترافیک تصویب شود بر این اساس اگر شورای شهر تهران یا معاونت حمل و نقل و ترافیک تغییری مدنظر داشته باشند با طی شدن مسیر قانونی از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک و تصویب آن در شورای عالی ترافیک، موضوع به شرکت مترو ابلاغ می شود. 

به گزارش تسنیم، طبق توافق بین شهرداری تهران و ارتش، قرار است پادگان 06 به یک بوستان 35 هکتاری تبدیل شود؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این بوستان به دلیل اینکه جاذبه سفر ایجاد می‌کند قطعاً باید با دسترسی از طریق شبکه حمل و نقل عمومی به صورت موثر و معناداری به آن توجه شود، گفت: دسترسی مردم به ایستگاه‌های متروی منتهی به این بوستان به گونه‌ای باشد که شهروندان بدون خودرو هم بتوانند در آن حضور یابند.

وی ادامه داد: نظر من نیز این بوده که تغییراتی در خطوط مترو و ایستگاه‌های آن ایجاد شود، در این صورت تأثیرات مثبتی در کاهش ترافیک ایجاد خواهد شد البته یک سری زیرگذر و روگذر هم قرار است طبق تأکید شورای عالی شهرسازی، برای دسترسیهای مختلف ایجاد شود.

قانون خروج پادگان‌ها از شهر نیازمند بازنگری/ علت صدور مجوز ساخت در 30 درصد زمین پادگان 06نژادبهرام: ماندن پادگان‌ها در شهرها بهتر از ساخت‌وساز در آنها استناگفته‌‌های تبدیل "پادگان 06" تهران به بوستان/ خروج پادگان‌ها از شهر دستاویزی برای ساخت‌و‌سازهای انبوه!

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مترو (قطار شهری) متروی تهران شهرداری تهران شهر تهران بیشتر بخوانید... قانون خروج پادگان‌ها از شهر نیازمند بازنگری/ علت صدور مجوز ساخت در ۳۰ درصد زمین پادگان ۰۶ انتقاد حق‌شناس از نحوه مذاکرات و توافقات درباره پادگان ۰۶ تهران ناگفته‌‌های تبدیل "پادگان ۰۶" تهران به بوستان/ خروج پادگان‌ها از شهر دستاویزی برای ساخت‌و‌سازهای انبوه!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مترو قطار شهری متروی تهران شهرداری تهران شهر تهران مترو متروی تهران شهرداری تهران شهر تهران خروج پادگان ها از شهر شورای عالی ترافیک تغییر مسیر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال)، محور هراز مسیر(جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) ترافیک سنگین برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه

- ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک و شاهاندشت

- ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) محدوده شهر دماوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های مهرشهر و پل فردیس

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده فیروز بهرام

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد

محورهای مسدود شریانی

رودبار جنوب – ایرانشهر

طبس – اصفهان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

اردکان – هامانه

گنبد – سه راهی کلاله

یزد – خضرآباد

مروست – هرات

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

کد خبر 746330

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است