Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت کوهنوردان منتخب ارتش، پیمایش کوهنوردی از مسیر تالش تا خلخال، صعود به قله ۲۳۰۰ متری برزه کوه را انجام دادند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه انجام این برنامه کوهپیمایی گفت: بحث آمادگی جسمانی در نیرو‌های مسلح یکی از مسائل مهمی است که همیشه مد نظر قرار می‌گیرد، کوهنوردی و کوهپیمایی می‌تواند در ارتقاء توان جسمی کارکنان بسیار حائز اهمیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کوهپیمایی دانشجویان پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت ارتحال امام خمینی

وی افزود: سازمان تربیت بدنی ارتش در مناسبت‌های مختلف سال برنامه ریزی‌های متعددی در حوزه ورزش، تربیت بدنی و ارتقای توان جسمانی کارکنان و خانواده‌های آنان دارد که این برنامه نیز به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت برگزار شد.

گفتنی است، این برنامه کوهپیمایی به همت سازمان تربیت بدنی آجا به سرپرستی امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی آجا و با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سیاری تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز