Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در وضعیت ابتلاء به ویروس کرونا در کشور و استان ایجاد شده و شاهد گسترش آن در برخی مناطق هستیم لازم است محدودیت‌ها و نکات بهداشتی با جدیت بیشتری اجرا شود.

وی بیان کرد: در این راستا بازدیدهای سرزده از ادارات و نیز واحدهای صنعتی خواهیم داشت تا استفاده از ماسک نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی اضافه کرد: بر اساس توصیه سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، استفاده از ماسک مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود و ما نیز در این زمینه باید جدی تر عمل کنیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین یادآور شد: با توجه به تذکر و ابلاغیه‌های قبلی در استان مقرر شده تا کارمندان ادارات و کارگران واحدهای تولیدی و نیز ارباب رجوع حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی بیان کرد: در این راستا بازرسان ستاد کرونا در استان به صورت سرزده از ادارات و واحدهای تولیدی بازدید کرده و این موضوع مهم بهداشتی را از نزدیک مورد نظارت قرار خواهند داد.

حبیبی گفت: مدیران ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تأمین سلامت پرسنل و کارکنان خود مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: بانک‌ها، شهرداری‌ها، اداره تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، از جمله دستگاه‌های اداری است که با بیشترین ارباب رجوع مواجه است لذا این دستگاه‌ها باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: از دیروز محدودیت ارائه خدمت بدون ماسک ابلاغ شده و بر اساس مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک، در مکان‌های سرپوشیده و پر جمعیت و ادارات الزامی است و دستگاه‌های اجرایی از امروز دوشنبه از ارائه خدمت به کسانی که ماسک نداشته باشند خودداری می‌کنند.

حبیبی اظهار داشت: ارائه خدمت به شهروندان بدون ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع است تا مردم این الزام بهداشتی را جدی بگیرند و سلامت آنها به خطر نیفتد.

کد خبر 4966825

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین ماسک طبی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دهه کرامت ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر