Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بارسلونا پس از دو بازی بدون برد متوالی، موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل ویارئال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که کسب 3 امتیاز مسابقه خارج از خانه مقابل ویارئال برای تیم فوتبال بارسلونا حکم مرگ و زندگی را داشت، شاگردان کیکه ستین موفق به کسب یک برد قاطعانه شدند و میزبان خود را در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا با نتیجه 4 بر یک شکست دادند تا فاصله‌شان با رئال مادرید صدرنشین از 4 امتیاز فراتر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائو تورس بازیکن حریف با گل به خودی‌اش در دقیقه 3 خیلی زود باعث پیش افتادن بارسلونا شد. گل خورده توسط جرارد مورنو در دقیقه 14 پاسخ داده شد اما تنها 6 دقیقه بعد لوئیس سوارس 2 بار کاتالان‌ها را جلو انداخت. پس از او آنتوان گریزمان هم در آخرین دقیقه نیمه اول گلزنی کرد تا بارسلونا با 2 گل اختلاف به رختکن برود. نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا اینکه 3 دقیقه پایان آنسو فاتی پدیده این فصل بارسایی‌ها چهارمین گل تیمش را زد تا خیال آن را از بابت کسب پیروزی آسوده کند.

با این نتیجه بارسلونا 73 امتیازی شد و فاصله‌اش را با رئال مادرید که بازی‌‌اش در خانه اتلتیک بیلبائو را برده بود، دوباره به 4 امتیاز کاهش داد. ویارئال رده‌پنجمی هم با 54 امتیاز قبلی‌اش در همان جایگاه باقی ماند.

پیش از این بازی نیز تیم‌های اوساسونا و ختافه در ورزشگاه السادار پامپلونا به مصاف یکدیگر رفته بودند که آن بازی بدون گل خاتمه یافت.

بازی‌های هفته سی‌چهارم لالیگا امشب و بامداد فردا با 2 دیدار به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت 22 لوانته میزبان سوسیه‌داد خواهد بود و در بازی دوم از 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه سویا از ایبار پذیرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا بیشتر بخوانید... لالیگا| اسپانیول در آستانه سقوط قرار گرفت لالیگا| رئال مادرید با گلزنی راموس بر بیلبائو غلبه کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا فوتبال لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم

کورسوی امید شاگردان یورگن کلوپ برای قهرمانی در لیگ برتر با پیروزی قاطع آنها برابر تاتنهام در آنفیلد زنده ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدار‌های روز سوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹ به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول پذیرای تاتنهام بود و در پایان این بازی موفق شد میهمان لندنی‌اش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶ و اندی رابرتسون در دقیقه ۴۵ گل‌های لیورپول در نیمه نخست را به ثمر رساندند و این اتفاق در نیمه دوم توسط کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ تکرار شد. تاتنهام در اواخر مسابقه دو تا از گل‌های خورده را توسط ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هئونگ مین در دقیقه ۷۷ جبران کرد، اما این برای فرار شاگردان آنگه پوستکوغلو از شکست کافی نبود.

به این ترتیب بیست‌و‌سومین پیروزی لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره ثبت شد و این تیم با ۷۸ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد تا حداقل همچنان روی کاغذ برای قهرمانی شانس داشته باشد. تاتنهام، اما با قبول یازدهمین شکستش فرصت خوبی را که برای کاهش فاصله‌اش با استون‌ویلای رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشت، از دست داد. تاتنهام اکنون با وجود یک بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا هفت امتیاز کمتر دارد و یک پیروزی دیگر برای استون‌ویلا، جبران این فاصله را غیرممکن خواهد کرد، ضمن اینکه بازی معوقه تاتنهامی‌ها مقابل منچسترسیتی است که برای قهرمان شدن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. در آخرین بازی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، آرسنال با ۸۳ امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با ۸۲ امتیاز و بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و پس از آنهم لیورپول و استون‌ویلا به ترتیب با ۷۸ و ۶۷ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟