Web Analytics Made Easy - Statcounter

باخت منچسترسیتی در خانه ساوتهمپتون یک رکورد بد را برای سرمربی اسپانیایی این تیم به همراه داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست یک بر صفر یکشنبه شب منچسترسیتی در خانه ساوتهمپتون در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس سبب شد که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر برای اولین بار در دوران درخشان مربیگری‌اش در سه بازی خارج از خانه متوالی در لیگ شکست می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این هم شاهد شکست شاگردانش مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد در ماه مارس (پیش از وقفه لیگ به خاطر کرونا) و باخت ماه گذشته آنها در خانه چلسی بود. سیتی در حالی تن به شکست داد که تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به حریف خود داشت اما عملکرد درخشان دروازه‌بان ساوتهمپتون مانع به گل رسیدن میهمان شد.

گواردیولا پس از این بازی از بی‌ثباتی تیمش که مصداق آن شکست مقابل ساوتهمپتون درست چند روز پس از برد 4 بر صفر خانگی مقابل لیورپول بود، گلایه داشت و گفت: داستان این بازی خلاصه‌از فصل ما بود. ما خیلی خوب بازی کردیم اما در عین حال با اشتباهات‌مان در محوطه جریمه به حریف اجازه دادیم مجازات‌مان  کند. بعد از دریافت گل هم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما هیچ کدام‌شان گل نشد. این بازی کم و بیش خلاصه عملکرد ما در این فصل از لیگ برتر بوده است.باید پیشرفت کنیم اما از نظر عملکرد و از نظر شیوه بازی، چیزی برای گفتن وجود ندارد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

گواردیولا ادامه داد: ما باورنکردنی حمله می‌کردیم و حریف با 10 بازیکن در محوطه جریمه‌اش دفاع می کرد. آنها یک گل زدند و تا پایان بازی هم همان یک موقعیت را داشتند. در این فصل از لیگ ما بازی‌های زیادی را باختیم اما دلیلش بد بازی کردن نبوده است. در حقیقت من فکر می‌کنم که ما در این فصل مقابل اکثر تیم‌ها خوب بازی کرده‌ایم اما خوب در شرایطی که حریف 10 نفره دفاع می‌کند، باید یکی از 20 شوت‌تان تبدیل به گل شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس پپ گواردیولا بیشتر بخوانید... گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که تاکنون مقابلش قرار گرفته‌ام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس پپ گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟