Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر روستای کله‌جوب به حاجی‌آباد شهرستان ایوان از جمله مسیرهای غیر استاندارد و پرترددی است که علاوه بر وعده‌های بسیاری از مسوولان در بهسازی، همچنان نسبتبه آن بی‌توجه‌اند.

عدم استاندارد راه‌های مواصلاتی استان ایلام از جمله مشکلاتی است که هرساله حوادث ناگواری را برای برخی از هم استانی‌ها در پی دارد.

هر چند وعده و وعیدهای فراوانی برای بهسازی و استاندارد سازی مسیرهای مواصلاتی استان از سوی مسوولان داده شده اما متاسفانه تا کنون اقدام موثری برای رفع این مشکلات انجام نشده و کماکان مسیرهای خطرناک و غیر استاندارد استان برای رانندگان حادثه سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر روستای کله‌جوب به سمت حاجی‌حاضر از جمله مسیرهای پرترددی است که به دلیل عدم استاندارد سازی سالانه شاهد بروز حوادثاتی در آن هستیم.

هر چند بهسازی این مسیر مواصلاتی جزو مصوبات سفر استاندار بوده است اما تا کنون اقدامی در این راستا انجام نشده است.

بی توجهی مسوولان

فیلی یکی از شهروندان ایوانی به فارس، می‌گوید: مسیر روستای کله‌جوب به حاجی‌حاضر بسیار باریک و غیر استاندارد است و همین امر سبب بروز حوادث متعددی در این مسیر شده است اما متاسفانه مسوولان امر به این مهم بی‌توجه‌اند و سال‌هاست که وعده بهسازی آن عملی نشده است.

وی افزود: مشخص نیست چند نفر باید در این مسیر جان خود را از دست دهند تا مسوولان به فکر چاره‌ای برای رفع نقاط حادثه خیز آن بیفتند.

بالا بودن تردد روزانه در این مسیر
یکی ازعمده‌ترین دلایل مهاجرت روستایی همواره عدم دسترسی آسان به شهرها برای انتقال محصولات کشاورزی و دامی خود و همچنین امکانات بهداشتی، درمانی و دیگر تسهیلات شهری بوده است.

با توجه به قرار گرفتن اراضی کشاورزی و بقعه حاجی‌حاضر در این منطقه که سبب تردد زیاد در این منطقه شده است ضروری بهسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

محمدی دیگر شهروند ایوانی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از تصادفات ایوان مربوط به همین مسیر است، می‌گوید: با توجه به قرار گرفتن بقعه متبرک حاجی‌حاضر و اراضی کشاورزی در این منطقه تردد زائران و کشاورزان در این مسیر بالاست و ضروری است هر چه سریع‌تر جهت بهسازی و تعمیر این مسبر مواصلاتی اقدام کنند.

وی افزود: امید است مسوولان مربوط با بهسازی این مسیر از وقوع حوادث مرگبار در آن جلوگیری کنند.

آغاز به کار پیمانکار مجری پروژه

امیدعلی سبزی فرماندار شهرستان ایوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: بهسازی مسیر روستای کله‌جوب_ حاجی‌حاضر به طول ۳ کیلومتر از مصوبات استاندار است که به دلیل کم کاری پیمانکار مجری این پروژه تکمیل نشده است.

وی افزود: چندی پیش قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار جدید منعقد شده است و هم اکنون بهسازی این مسیر در حال انجام است.

فرماندار شهرستان ایوان با بیان اینکه تکمیل این پروژه از اولویت‌های کاری است، ادامه داد: با توجه به اهمیت مسیرهای مواصلاتی در پیشرفت و توسعه هر منطقه، هم اکنون مطالعه چهار خطه کردن ایوان تا تونل قلاجه در دستور کار قرار دارد.

توسعه راه‌های هر منطقه می‌تواند به رونق و ارتقا وضعیت اقتصادی، فرهنگی و موضوعات اجتماعی کمک شایانی کند تا جایی که توسعه راه‌های مواصلاتی از گذشته تاکنون در اولویت مدیران قرار داشته است اما متاسفانه به این مهم در استان ایلام آن گونه که باید توجه نشده است و ضروری است مسوولان ارشد استانی این امر مهم را در اولویت طرح‌های عمرانی قرار دهند تا علاوه بر کاهش سوانح جاده‌ای شاهد توسعه و پیشرفت مناطق مختلف استان باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: بهسازی استاندارد استان ایلام ایوان فرماندار شهرستان ایوان پروژه حاجی حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی