Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:42:11 GMT

ادعای بزرگ بارتومئو: VAR همیشه به سود یک تیم خاص

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۳۵۲

ادعای بزرگ بارتومئو: VAR همیشه به سود یک تیم خاص

رئیس باشگاه بارسلونا مسئولین لالیگا را به جانبداری از رئال مادرید متهم کرد و به خصوص تصمیم‌های VAR را یکی از مهم‌ترین راه‌های اجرای این جانبداری دانست.

به گزارش "ورزش سه"، یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا مسئولین لالیگا را به جانبداری از رئال مادرید متهم کرد. او به خصوص به تصمیمهای گرفته شده توسط سیستم کمک داور ویدیویی VAR انتقاد کرد و گفت همه می‌داننند تصمیمات VAR همیشه به نفع یک تیم خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این انتقادهای بارتومئو بعد از آن مطرح شد که بارسا دیشب موفق شد حریفش ویارئال را 4-1 شکست دهد تا موقتا از بحران شدید روزهای اخیر خارج شود. بارتومئو در این چند روز به شدت تحت فشار قرار داشت و از هر طرف مورد هجمه قرار گرفته بود. تیم او حالا با اختلاف 4 امتیاز بعد از رئال در رتبه دوم جدول ایستاده. بارتومئو به دیدار روز یکشنبه رئال مقابل اتلتیک بیلبائو در سن‌مامس اشاره کرد و سیستم VAR را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

 

بازی رئال و بیلبائو واقعا جنجالی بود چرا که داور بعد از بررسی یک صحنه با VAR در دقیقه 76 حکم به پنالتی برای رئال داد که توسط راموس به گل تبدیل شد ولی در اواخر بازی در صحنه‌ای مشابه، پنالتی به سود بیلبائو اعلام نشد تا رئال در این بازی 1-0 پیروز شود.

 

 

بارتومئو در این باره گفت:" من بازی سن‌مامس را تقریبا تا اواخر بازی نگاه کردم و به خاطر اتفاقات آن بازی اصلا خوشحال نیستم. چرا که ما بهترین لیگ دنیا را داریم ولی سیستم VAR بعد از دوران کرونا اصلا منصفانه عمل نکرده. این سیستم بعضی نتایج را عوض کرده و همیشه به سود یک تیم خاص بوده".

 

 

بارسلونا رئال مادرید جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس