Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر آمده که بهنام بانی قرار است فیلم «گشت ارشاد‌۳» بازی کند. در سال‌های اخیر حضور خوانندگان در فیلم‌های تلویزیونی، شبکه نمایش خانگی و فیلم‌های سینمایی افزایش چشمگیرتری داشته است. به همین بهانه سراغ خواننده‌هایی رفتیم که دست‌کم یک بار تجربه بازی داشته‌اند و این تجربه را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اواسط دهه‌۸۰ به بعد گرم شدن بازار موسیقی پاپ، افزایش تولید فیلم‌های عامه‌پسند و حرکت جامعه به سمت پذیرش سلبریتی‌ها در بافت خود، کانال حرکت حوزه‌های سلبریتی‌پرور را به یکدیگر بازتر کرده است.

حالا چهره‌هایی که فکر می‌کنند در عرصه موسیقی و اجرای صحنه‌ای به موفقیتی دست یافته‌اند، معمولاً هم از سوی تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها دعوت به کار می‌شوند تا سود فروش فیلم و جذابیت آن را بیشتر تضمین کنند و هم خود این خواننده‌ها، اغلب علاقه و تمایل دارند که در حوزه بازیگری هم خودی نشان دهند.

بهنام بانی

مثلاً اکثر خواننده‌هایی که در برنامه دورهمی روبه‌روی مهران مدیری نشستند، ادعا کرده‌اند که از آن‌ها برای بازی در چند پروژه سینمایی دعوت شده، اما به دلایل مختلف نپذیرفته‌اند و فعلاً برنامه‌ای برای بازیگری ندارند. یکی از این افراد، بهنام بانی بود که در برنامه دورهمی گفت که در سریال پایتخت‌۶ در یک سکانس در نقش خودش ظاهر شده و اجرای صحنه‌ای را در آن بر عهده داشته است.

او سپس در پاسخ به مهران مدیری که آیا قصد دارد بازیگری را ادامه دهد نیز ابراز مخالفتی نکرد. اما چند روز پیش در اخبار اعلام شد که «بهنام بانی» خواننده پاپ به‌عنوان تازه‌ترین بازیگر جلوی دوربین فیلم سینمایی «گشت ارشاد‌۳» به کارگردانی سعید سهیلی رفت. اما تصاویر او با گریم متفاوت نشان می‌دهد که او قرار نیست با همان سبیل‌های مشهور خوانندگی‌اش در این فیلم ظاهر شود و نقشی لزوماً در ارتباط با حرفه اصلی‌اش را ایفا کند.

فرزاد فرزین

او خواننده‌ای است که بر خلاف بقیه حرفه بازیگری را خیلی قبل‌تر و همپای خوانندگی جلو برده است. او اولین‌بار در سال‌۸۵ با بازی در فیلم «پسران آجری» به کارگردانی مجید قاری‌زاده روی پرده نقره‌ای ظاهر شد. آن زمان تازه دو سال از انتظار اولین آلبومش به‌عنوان خواننده می‌گذشت.

پس از آن با یک وقفه ۴ ساله در فیلم کنسرت روی آب برای جهانگیر جهانگیری جلوی دوربین رفت و نقش یک جوان علاقه‌مند به موسیقی را ایفا می‌کرد که آرزو دارد روزی داخل یک کشتی بر روی آب‌های خلیج فارس کنسرت برگزار کند. او سومین تجربه بازیگری‌اش را در سال‌۹۱ در یک فیلم معمایی-پلیسی به نام سگ‌های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی کسب کرد.

اما تقریباً همه فرزاد فرزینِ بازیگر را با سریال عاشقانه منوچهر هادی در سال‌۹۶ می‌شناسند. او کار سخت‌تری را در این سریال با بازی در دو نقش برعهده گرفت. یکی نقش تورج چلبیانی و دیگری نقش فرزاد فرزین که البته قرار بود چهره‌ای نه چندان منطبق بر شخصیت اصلی خودش به‌عنوان یک خواننده باشد. اما باز هم قطعاتی که برای این سریال در متن و تیتراژ سریال ساخت، بیش از بازیگری‌اش مورد توجه قرار گرفتند.

آخرین حضور فرزاد فرزین در مقام بازیگر به سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال گذشته برمی‌گردد. او در این سریال نقش کاملاً متفاوتی از تجربیات پیشنش برعهده گرفت و سعی کرد از پیش‌فرض‌ها و پیش‌قصه‌های نقش‌های گذشته‌اش فاصله بگیرد. در این سریال، او نقش مکمل شخصیت اصلی را که یک جوان فقیر بود با تیپ جدیدی مرکب از نوعی ادا و ادبیات برعهده داشت.

پس از پنج تجربه البته باز هم به نظر نمی‌رسد که فرزاد فزین، بازیگری را به‌عنوان یک حرفه که نیاز به کسب دانش و تمرین دارد، دنبال کند. او حالا بیش از پیش به بر عهده گرفتن خوانندگی و اجرای قطعات موسیقی فیلم‌ها و سریال‌هایی را که با آن‌ها همکاری می‌کند، وابسته شده و در محصول نهایی هم تماشاگران این بخش ماجرا را بیشتر از بازیگری‌اش از او می‌پذیرند.

بنیامین بهادری

سال‌۹۴ برای بنیامین بهادری، سالی بود که باید محصول حضورش در عرصه بازیگری را محک می‌زد. در این سال فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور که اولین پروژه مشترک سینمای ایران با سینمای هند هم محسوب می‌شد، روی پرده رفت. بیشتر تماشاگران مشتاق بودند باز هم محمدرضا گلزار را روی پرده ببینند و البته منتقدان هم منتظر بودند کم و کیف یک محصول مشترک ایرانی-هندی را بررسی کنند.

با این اوضاع بنیامین بهادری احتمالاً فقط برای علاقه‌مندانش که او را در عرصه موسیقی می‌شناختند، کنجکاو‌برانگیز بود تا حضورش را روی پرده سینما ببینند. فیلم در مقایسه با سایر آثار هم‌جنس خودش موفق‌ترین نشد و بنیامین بهادری هم پس از آن دیگر روی پرده دیده نشد.

مازیار فلاحی

سامان مقدم؛ کارگردان سریال «قلب یخی» اولین سریالی که شبکه نمایش خانگی را به‌طور گسترده مورد توجه مردم قرار داد، در سال‌۹۱ این خواننده را جلوی دوربین آورد. مازیار فلاحی که پیش از و پس از آن هم به ساخت موسیقی فیلم اشتغال داشت در این سریال این مسوولیت را هم برای قلب یخی برعهده گرفت و در فصل سوم این سریال در نقش دوست پیمان و ترانه در کنار مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت.

او در سال‌۹۴ هم برای فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» جلوی دوربین علی عطشانی ظاهر شد و در کنار میترا حجار و حسین یاری قرار گرفت. فلاحی اگرچه در نقش‌های حاشیه‌ای این دو فیلم ظاهر شده، اما همچنان در عرصه موسیقی شناخته‌شده‌تر است و در همان حرفه، طرفداران بیشتری دارد.

رضا یزدانی

پرکارترین خواننده ایرانی در عرصه بازیگری، در سال‌۸۳ با فیلم حکم مسعود کیمیایی به سینما معرفی شد. او از چهار سال قبل‌تر، تنها با دو آلبوم به‌عنوان خواننده شناخته شده بود و این نشان می‌دهد که همزمان به هر دو حرفه علاقه‌مند بوده است. پس از آن او در آثار دیگر کیمیایی نظیر رییس و محاکمه در خیابان نیز ظاهر شد. یزدانی دهه‌۸۰ را به‌طور متراکم با چهار فیلم دیگر به پایان برد که یکی از آن‌ها «کیفر» باز هم اثر مسعود کیمیایی و دیگری «طهران تهران» داریوش مهرجویی بود.

سال‌۹۰ پس از بازی در فیلم خودزنی دوباره برای فیلم «متروپل» جلوی دوربین کیمیایی رفت. رضا یزدانی از سال‌۹۳ تا ۹۵ هر سال در یک فیلم ظاهر شد و البته با کارگردان‌های جوان‌تر همکاری کرد. سال‌۹۳ برای ۳۶۰ درجه جلوی دوربین سام قریبیان رفت و سال‌۹۴ تیک‌آف را برای احسان عبدی‌پور بازی کرد. در سال‌۹۵، اما هم در فیلم سوفی و دیوانه مهدی کرم‌پور بازی کرد و هم در فیلم «حریم شخصی» احمد معظمی ظاهر شد.

خوکمانی حقیقی، «آبی به رنگ آسمان» امیر رفیعی و «کروکودیل» مسعود تکاور آخرین پروژه‌های سینمایی او بوده‌اند. اما رضا یزدانی در سال‌۹۶ در دو مجموعه تلویزیونی «تعطیلات رؤیایی» و «از یاد رفته‌ها» هم ظاهر شد که در مجموعه اول به ایفای نقش خودش به‌عنوان خواننده می‌پرداخت. رضا یزدانی قطعاً قدیمی‌ترین و البته شناخته‌شده‌ترین شخصیت دو حرفه‌ای در حوزه خوانندگی و بازیگری است. خشکی چهره و بدن او کمتر می‌تواند بازیگری توانمند از او بسازد، اما عموماً کاراکتر‌های سرد و کم‌بازی در بازیگری به او می‌آیند.

رضا صادقی

اگرچه تنها یک فیلم بازی کرده، اما شاید تنها بازیگری باشد که در نقش شخصیت اصلی به ایفای نقش پرداخته است. «بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی که در سال‌۹۰ روی پرده رفت داستان سه جوان را روایت می‌کند که هر کدام برای رسیدن به هدفی از بندرعباس عازم تهران می‌شوند. بخش‌هایی از داستان برگرفته از زندگی خود صادقی بود، اما به هرحال فیلم آن قدر‌ها دیده نشد و رضا صادقی هم دیگر تجربه بازیگری را تکرار نکرد.

شادمهر عقیلی

عقیلی شاید اولین خواننده‌ای باشد که در سینمای پس از انقلاب، روی پرده ظاهر شد. او در سال‌۷۹ با فیلم مشهور «پر پرواز» به کارگردانی خسرو معصومی پا به عالم بازیگری گذاشت تا قطعه موسیقی فیلمش یکی از مشهورترین و نوستالژیک‌ترین قطعات فیلم سینمایی ایران خصوصاً در دهه ۷۰ باشد. او پس از آن در فیلم «شب برهنه» سعید سهیلی هم بازی و یک تجربه موفق دیگر را تکرار کرد، اما ترک ایران و مهاجرت به آمریکا در سال‌۸۱ دیگر چندان فرصت بازی و حتی خوانندگی به او نداد.

زانیار خسروی

دومین اثر پیمان معادی در مقام کارگردان با نام «برف روی کاج‌ها» در سال‌۹۱ پای زانیار خسروی را به جهان فیلم و سینما باز کرد. او که با تک‌آهنگ‌هایش شناخته می‌شد یک سال پس از این تجربه تازه اولین آلبومش را منتشر کرد. برادر کوچک سیروان خسروی، دو سال بعد هم در سریال نمایش خانگی «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ به ایفای نقش پرداخت.

حمید عسکری

فیلم دو دوست محصول سال‌۹۳ اولین فرصت تجربه بازیگری را پیش روی حمید عسگری قرار داد. او پس از آن در مجموعه تلویزیونی «سی و نه هفته» به کارگردانی مرتضی هرندی ظاهر شد و البته در همان سال در یک فیلم سینمایی دیگر به کارگردانی آرش معیریان به نام «شانس، عشق، تصادف» نیز به ایفای نقش پرداخت. از بازی او البته استقبالی نشد و عسگری هم ظاهراً حرفه بازیگری را کنار گذاشته است.

منبع: صبح نو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عرصه بازیگری فیلم های سینمایی موسیقی پاپ ایفای نقش پرداخت بنیامین بهادری فیلم سینمایی جلوی دوربین فرزاد فرزین بهنام بانی خواننده ها رضا یزدانی تجربه بازی روی پرده پس از آن یک فیلم فیلم ها ظاهر شد باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم

کارشناسان فوتبالی کشورمان معتقدند در فصل آینده نیز نمی‌توان از VAR برای تقابل‌های لیگ برتر استفاده کرد، چراکه پیش از هرچیز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و البته برنامه‌ریزی اصولی نیز وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بی‌شک اشتباهات تأثیرگذار داوری یکی از مسائل و مشکلاتی به شمار می‌رود که هر فصل گریبان‌گیر تیم‌های لیگ برتری است و بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها از زمین مسابقه تا کنفرانس‌های مطبوعاتی نسبت به این موضوع معترض هستند. همین اتفاقات سبب شده است نبود سیستم کمک داور ویدئویی بیش از گذشته در لیگ برتر احساس شود.

به ویژه که رفته‌رفته به هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم نزدیک می‌شویم و شرایط بازی‌ها حساس‌تر از گذشته خواهد شد. با وجود اینکه در فصل جاری مسابقات فدراسیون فوتبال کشورمان موفق به وارد کردن تجهیزات VAR شد و در تقابل‌های حساس همچون شهرآورد پایتخت از آن استفاده کرد، اما بی بهره بودن سایر تیم‌های لیگ برتری از این سیستم و حتی ضعف در زیر ساخت‌ها سبب شد همچنان مسابقات لیگ برتر بدون استفاده از VAR برگزار شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روزهای گذشته درباره زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) گفت: تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده و این شرکت هم مورد تأیید است. بعضی شرکت‌ها با ما همکاری نمی‌کنند و ما با برخی شرکت‌هایی که متعلق به کشورهای متخاصم هستند، همکاری نمی‌کنیم. فدراسیون فوتبال کار خودش را به خوبی انجام داده است و هفت دستگاه VAR را به شرط تأمین هزینه وارد می‌کنیم. داوران در حال پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی هستند و اگر این دستگاه‌ها بیاید، لیگ برتر فصل آینده را به‌صورت کامل با VAR برگزار می‌کنیم.

زیر ساخت‌های VAR در کشور ما فراهم نیست

نوذر رودنیل، کارشناس داوری کشورمان در خصوص استفاده از VAR برای فصل آینده به خبرنگار ایمنا می‌گوید: زیر ساخت‌های VAR در کشور ما فراهم نیست. سیستم‌هایی که در چند بازی نیز مورد استفاده قرار گرفتند، با ۹ دوربین بود در صورتی که VAR به ۳۳ دوربین نیاز دارد، این موضوع شوخی نیست‌. در جدال‌های هفته بیست‌وچهارم تشخیص گل آل‌کثیر که توسط داور آفساید اعلام شد بسیار دشوار بود. در جدال استقلال نیز پنالتی که برای آبی‌ها اعلام شد صحیح نبود و این در حالی است که وحید کاظمی از ۵۰ متری سوت پنالتی را زد.

وی می‌افزاید: متأسفانه فرهنگ استفاده از VAR در فوتبال ایران جا نیفتاده است. چراکه بازیکنان با هر سوت از داور تقاضا می‌کنند صحنه را مورد بررسی قرار دهد. کمک داور ویدئویی برای بررسی چهار صحنه پنالتی، اخراج، گل و آفساید است، هر خطایی را که نمی‌شود با VAR بررسی کرد. یک داور ممکن است در طول بازی ۹۰ مرتبه سوت بزند و اگر برای هر سوت بخواهد به کمک داور ویدئویی رجوع کند، اصلاً بازی برگزار نمی‌شود.

بعضی از صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد

رودنیل پیرامون اشتباهات داوران و تأثیر اعتراض تیم‌های لیگ برتری بیان می‌کند: زمان مفید بازی‌های لیگ برتر کشورمان ۵۷ دقیقه است و این در شرایطی اتفاق می‌افتد که در بازی‌های اروپایی همچون تقابل رئال و منچستر بازی مفید ۶۷ دقیقه است. با توجه به اینکه برخی بازیکنان و مربیان ما در طول بازی بسیار معترض هستند در صورت استفاده از VAR این زمان مفید کمتر نیز می‌شود.

وی تاکید می‌کند: بعضی از صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد، متأسفانه داوران ما خود را با دانش روز هماهنگ نمی‌کنند و نتیجه آن می‌شود پنالتی که در بازی استقلال گرفته شد. انتخاب داور برای جدال‌های حساس همچون بازی سپاهان و پرسپولیس بسیار مشکل است‌. وحید کاظمی را به عنوان قاضی شهرآورد انتخاب کردند و به دلیل غرور مضاعفی که به وی تزریق شد دیدار هفته بیست‌وچهارم را با اشتباهات بسیاری پشت سر گذاشت.

آیا به تعداد کافی داور داریم؟

کارشناس داوری کشورمان اضافه می‌کند: بازی‌های حساس نیازمند داورانی است که مدیریت را به خوبی بلد باشند، اما در حال حاضر چنین داوری در کشورمان وجود ندارد. از این لحظه به بعد تمام دیدارهای لیگ برتر حساس است و امیدوارم داورانی انتخاب شوند که شایستگی داشته باشند.

رودنیل در تشریح معایب استفاده از VAR در چندی بازی حساس تصریح می‌کند: اگر بخواهند برای جدال‌های مهم از VAR استفاده کنند باید این سوال را پرسید که آیا زیر ساخت‌های آن وجود دارد؟ کدام داور قرار است در اتاق VAR حضور پیدا کند؟ هیچ زیر ساختی برای استفاده از VAR وجود ندارد و اگر قصد دارند کمک داور ویدئویی را مورد استفاده قرار دهند باید از قبل برنامه‌ریزی کنند. تقابل‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی بسیار حساس است و هیچکس نمی‌داند چه برنامه‌ای در زمینه داوری برای آن‌ها وجود دارد.

وی اضافه می‌کند: چند سال است که می‌گویند از فصل آینده VAR را وارد می‌کنیم، مهدی تاج از دوستان خوب من به شمار می‌رود، اما چنین چیزی امکان ندارد که حتی از فصل آینده این سیستم را وارد کنیم. چراکه زیر ساخت‌های آن در کشور وجود ندارد. ۳۳ دوربین و اتاق خارج از ورزشگاه تنها نمونه‌ای از این زیر ساخت‌ها است. ۱۶ تیم در لیگ برتر حضور دارند و مگر می‌شود به یک تیم گفت شما نمی‌توانید از این سیستم استفاده کنید؟ چنین چیزی امکان ندارد. از نظر من به این زودی VAR نخواهیم داشت.

VAR مشکل همیشگی فوتبال ایران است

شاهین بیانی، کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های حساس به خبرنگار ایمنا می‌گوید: VAR مسئله‌ای است که چند سال است در فوتبال ما وجود دارد و در فصل جاری نیز نمی‌توان از آن استفاده کرد. امیدوارم سال بعد از ابتدای لیگ بتوانیم از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده کنیم تا همه تیم‌ها بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. اینکه تنها در چند بازی بخواهیم از VAR استفاده کنیم ظلم در حق سایر تیم‌ها است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که همه تیم‌ها از آن استفاده کنند. نداشتن سیستم کمک داور ویدئویی سبب شده اشتباهات داوری که البته بخشی از فوتبال است تأثیر گذار باشد.

وی می‌افزاید: زمانی که VAR نباشد قطعاً نمی‌توان در خصوص تأثیرگذاری آن صحبت کرد چراکه تمام تیم‌ها به یک اندازه از نبود آن ضرر خواهند کرد. داوران باید اشتباهات کمتری داشته باشند چراکه شرایط پایین و بالای جدول بسیار حساس است‌. زمانی‌که کمک داور ویدئویی نباشد تمام تیم‌ها به یک اندازه از نبود آن متضرر خواهند شد.

چرا تمام کشورها از VAR استفاده می‌کنند، اما ایران نه؟

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به وارد کردن VAR برای فصل آینده تصریح می‌کند: تا این لحظه فدراسیون فوتبال و مسئولان گفته‌اند فصل آینده VAR را خواهیم داشت. متأسفانه مشکلات فوتبال ما بسیار زیاد است و نبود کمک داور ویدئویی یکی از آن است‌. اینکه چرا تمام کشورها از VAR استفاده می‌کنند، اما ایران نه، جای سوال دارد. در هر صورت امیدوارم فصل آینده از این سیستم استفاده شود هرچند که دیر خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد استقلال تا هفته بیست‌و چهارم ادامه می‌دهد: استقلال در از ابتدای فصل جاری مشکلات بسیاری را داشت، مهم‌ترین مشکل آبی‌پوشان اختلاف کادرفنی و مدیریت است که همچنان بر طرف نشده است. در هر صورت شاگردان نکونام تا اینجای فصل با قرار گرفتن در صدر جدول دست به خلق شگفتی زده‌اند. امیدوارم در هفته‌های پایانی نیز این روند حفظ شود تا هواداران آبی پوش خوشحال شوند.

بیانی خاطر نشان می‌کند: پرسپولیس مشکلات استقلال را نداشته و تا حدودی شاکله اصلی تیم خود را به ویژه در خط دفاعی حفظ کرده است. آبی‌پوشان حواشی بیشتری داشتند. در هر صورت قرمزپوشان نیز پابه‌پای رقیب سنتی خود جلو می‌روند و هر دو تیم منتظر لغزش یکدیگر هستند. بازیکنان و کادرفنی تا این لحظه کار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش ایمنا، بررسی کارشناسان فنی و داوری کشورمان نشان می‌دهد که استفاده از VAR اگرچه برای فوتبال کشورمان حیاتی است، اما به دلیل فراهم نبودن شرایط بهره بردن از مزایای آن زمان‌بر خواهد بود. کارشناسان همچنین اعتقاد دارند اگر تنها برای تقابل‌های حساس از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود به نوعی حق سایر تیم‌ها نادیده گرفته شده است.

کد خبر 746465

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست