Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت مسجد «امام حسین(ع)» شهر مارکام کانادا به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا، درهای این مسجد را تا اطلاع ثانوی می بندد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «النعیم نیوز»، مسجد «امام حسین(ع)» در شهر «مارکام» کانادا روز یکشنبه (15 تیر ماه) اعلام کرد: درهای این مسجد برای حفظ سلامت نمازگزاران بار دیگر تا اطلاع ثانوی بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیریت مسجد امام حسین(ع) در بیانیه ای اعلام کرد: شرایط سخت با وجود ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست و مردم جهان با این مشکل همچنان مواجه هستند، با این وجود، برخی کشورها از جمله کانادا به سرعت با رعایت پروتکل های اجتماعی مساجد را بازگشایی کردند، اما ما به این تیجه رسیدیم که رعایت پروتکل های بهداشتی تنها کارساز نیست و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی درهای این مسجد بسته باقی خواهد ماند.

 

در این بیانیه آمده است: کانادا و استان انتاریو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قوانینی تعیین کرد از جمله اینکه باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود، از 30 درصد ظرفیت مساجد استفاده شود و در مکان های سرپوشیده از ماسک استفاده شود و این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد و پس از آن درهای مسجد امام حسین(ع) بسته می شود.

 

در ادامه بیانیه آمده است: این تصمیم تا زمانی که وضعیت طلوب شود، ادامه خواهد داشت و پس از آن بار دیگر فعالیت های مسجد به عنوان یک موسسه دینی از سرگرفته می شود.

 

در این بیانیه آمده است: برنامه های پنج شنبه و جمعه و تمامی مناسبت های دینی همچنان به صورت مجازی برگزار می شود.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی مسجد مساجد جهان کانادا تا اطلاع ثانوی امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند و همزمان حملات نظامی در رفح را ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند.

در ادامه بیانیه آمده است: ارتش همزمان عملیات نظامی در رفح را برای تحقق اهداف جنگ و اعمال فشار بر حماس ادامه دهد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد پاسخ حماس با خواسته‌های رژیم صهیونیستی بسیار فاصله دارد.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داده است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

منابع صهیونیستی به شبکه العربیه گفتند پیشنهاد مورد قبول حماس «جدی گرفته نمی‌شود.»

یک مقام اسرائیلی مدعی شد بیانیه حماس درباره موافقت با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه، یک «فریب» برای نشان دادن اسرائیل به عنوان طرفی است که توافقنامه را رد می‌کند.

این منبع اسرائیلی تأکید کرد: این پیشنهاد شامل امتیازات عمده‌ای است که اسرائیل نمی‌تواند آن‌ها را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین