Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:17:20 GMT

رکوردشکنی مسی؛ سلطان پاس گل لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۹۱۳

رکوردشکنی مسی؛ سلطان پاس گل لالیگا

لیونل مسی با دو پاس گل دیشب خود در جریان پیروزی 4-1 بارسا بر ویارئال، رکورد تعداد پاس گل در یک فصل دوران فوتبالی‌اش را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا دیشب صفحه دیگری به کتابهای رکورد خود اضافه کرد. مسی در جریان پیروزی 4-1 بارسلونا مقابل ویارئال دو بار به هم‌تیمی‌هایش لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان پاس گل داد تا تعداد پاس گلهای این فصل خود در لالیگا را به عدد 19 برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رکورد جدیدی برای مسی بود چرا که او تا کنون موفق نشده بود در یک فصل لالیگا این تعداد پاس گل به نام خود ثبت کند.

 

 

در جریان دیدار دو تیم در ال‌مادریگال، مسی در اواسط نیمه اول در دقیقه 20 پاس گل دوم بارسا را به لوئیس سوارز داد. او به این ترتیب به رکورد قبلی خود یعنی 18 پاس گل در یک فصل رسید. رکوردی که توسط او در دو فصل 2014-2015 و 2010-2011 ثبت شده بود.

 

اما کمی مانده به پایان نیمه اول مسی این بار آنتوان گریزمان را صاحب یک پاس گل طلایی کرد و با پشت پا توپ را به گریزمان رساند تا مهاجم فرانسوی نهمین گل خود را برای بارسا بزند. مسی از 9 گل گریزمان در این فصل، سه گل را برای او ساخته و پرداخته کرده و هیچ بازیکن دیگر بارسا به این اندازه به گریزمان پاس گل نداده. این در حالی است که در روزهای اخیر گفته می‌شد مسی با گریزمان مشکل دارد و خواهان جدایی او از بارسا است.

 

ثبت رکورد دیشب مسی بار یدرگ ثابت کرد که ابرستاره آرژانتینی با وجود سن بالایش همچنان از چه اهمیت کلیدی‌ای برای بارسا برخوردار است.

 

او حالا نه تنها در صدر فهرست بیشترین پاس گل لالیگا قرار دارد بلکه در آمار گلزنی این لیگ هم صدرنشین است. مسی تا این لحظه 22 گل در این فصل لالیگا به ثمر رسانده و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش کریم بنزما از رئال مادرید است که با او پنج گل فاصله دارد. مسی دیشب حتی می‌توانست تعداد گلهای فصل خود را به 23 برساند ولی گلی که از فاصله نزدیک به ثمر رساند بعد از بررسی صحنه توسط داور با استفاده از VAR مردود شد.

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

 در شرایطی که گیشه سینما‌ها تحت تاثیر اکران دو فیلم کمدی «تمساح خونی» و «سال گربه» قرار دارد، فروش ۱۱ میلیاردی «مست عشق» در دو روز اول اکران نوید یک رقیب جدید برای کمدی‌های در حال اکران را می‌دهد.

مست عشق ساخته حسن فتحی با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی اتفاق بی سابقه‌ای را در گیشه رقم زد و موفق شد طی دو روز اول اکران با جذب بیش از ۱۶۰ هزار مخاطب فروشی بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که برای یک فیلم غیرکمدی موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

پس از سال‌ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می‌شود، به گونه‌ای که «مست عشق» تنها در دو روز اول اکران توانست خود را به رتبه چهارم فروش کلی سینمای ایران در سال جدید برساند و بالاتر از فیلم‌هایی نظیر آسمان غرب، آپاراتچی، پرویز خان، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان قرار گیرد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. 

در جدول فروش سینمای ایران در حال حاضر تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان فروش در آستانه ۲ میلیونی شدن تماشاگران خود است و پس از این فیلم درام اجتماعی «بی‌بدن» با بیش از ۳۰ میلیارد فروش و کمدی «سال گربه» با ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟ | طغرل در تپه سیف ناکام ماند