Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:15:08 GMT

بنیاد شهید پنج هزار مسکن در کرمانشاه می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۹۵۲

بنیاد شهید پنج هزار مسکن در کرمانشاه می‌سازد

این تفاهم نامه روز دوشنبه در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه به امضاء هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رسید.

براساس این‌تفاهم نامه زمین موردنظر برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران توسط استانداری کرمانشاه تامین خواهد شد و ساخت این واحدها توسط بنیاد شهید پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو امضا این تفاهم‌نامه کارگروهی در استان کرمانشاه متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه، شهردار مرکز استان، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مدیران مرتبط تشکیل شد.

به گفته رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته های آینده پروژه ساخت این واحدهای مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد.

براساس مصوبه هیات دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۰ هزار واحد مسکونی را در سطح کشور برای جامعه ایثارگری خواهد ساخت که پروژه پنج هزار واحدی نخستین گام برای اجرایی کردن این مصوبه محسوب می شود.

رییس بنیاد شهید کشور در حاشیه امضا این تفاهم‌نامه گفت: رییس جمهوری بر تامین ۱۲‌ هزار مسکن جامعه ایثارگری در کشور تامین تاکید داشتند که با توجه به ظرفیت استان ها به ۲۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

اوحدی افزود: علاوه بر ساخت این واحدها موضوع افزایش سقف وام‌ مسکن جامعه ایثارگری برای تامین مسکن نیز به تصویب هیات دولت رسیده است.

وی عنوان کرد: موضوع تفاهم‌نامه بنیاد شهید با استانداری کرمانشاه به منظور ساخت پنج هزار واحد مسکونی به منظور تسهیل در روند اجرا روز چهارشنبه در هیات دولت مطرح خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در رابطه با این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم نامه با تاکید رییس جمهوری امضا می شود و امیدوارم تا پایان دولت تدبیر و امید بخشی از آن به نتیجه برسد.

بازوند افزود: کمیته پیگیری این پروژه عصر امروز نخستین نشست خود به منظور انجام بررسی های لازم و آغاز سریع پروژه تشکیل می شود تا با مدیریت جهادی بتوان مسکن ایثارگران را به نتیجه برسانیم.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اکنون ۳۲ هزار نفر از حدود سه میلیون نفر جانبازان و خانواده های شهدای کشور، زیرپوشش بنیاد شهید استان کرمانشاه هستند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه دولت تدبیر و امید کرمانشاه سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دولت تدبیر و امید کرمانشاه سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران استانداری کرمانشاه دولت تدبیر و امید کرمانشاه سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استانداری کرمانشاه هزار واحد مسکونی تفاهم نامه پنج هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟