Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: خلأهای مردم با استفاده از امکانات شناسایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در دیدار با شهردار کاشان با بیان اینکه موضوع شهر و شهرداری از موضوعات تقدم یک است اظهار داشت: در نظام اسلامی مردم اولویت نخست هستند مشروعیت ولی‌فقیه آسمانی است و خدمت در شهر و شهرداری نیز امری آسمانی چرا که خدمت به خلق یک امر آسمانی است و بر همین اساس ارائه خدمات یک کار خدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی کار نخست خدا است، افزود: اگر خدا آب را خلق نمی‌کرد بشر نمی‌توانست در روی زمین زندگی کند و این نعمت در شیوع ویروس کرونا بسیار با اهمیت جلوه داده شد و این خود یک خدمت محسوب می‌شود و بر همین اساس وجه تشابه خدمات در سازمان‌های خدمات شهری با خدمات الهی خدمت‌رسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه هیچ کاری بالاتر از رفع نیاز یک مومن نیست ابراز داشت: گره گشایی کار خدا است و از روزه و قضای مستحبی نیز بالاتر است و لازم است تا آیات و روایات در مورد خدمت‌رسانی را در اتاق کار خود نصب کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مشکلات اقتصادی از عوامل اصلی طلاق در استان یزد استفرمانده سپاه گیلان: بهره‌گیری از «مدیریت جهادی» برای رفع مشکلات کشور ضروری استنماینده مجلس:گفتار درمانی برای حل مشکلات کافی نیست

وی با بیان اینکه امام راحل لقب خادم را بهتر از رهبر می‌دانستند گفت: خدمت به خلق و جایگاه آن جایگاه بالایی است و بر همین اساس لازم است تا مردم به زحمت نیفتند و مسئولان شهری در برطرف کردن مشکلات مردم پیشگام باشند چرا که در روایات نقل شده اگر مشکلات مردم را برطرف کردیم به‌وظیفه خود عمل کردیم.

نمازی با بیان اینکه لازم است خلأهای مردم در محلات با استفاده از امکانات شناسایی شود، تصریح کرد: در بعضی محلات مجوز ساخت ساختمان‌های بلند مرتبه صادر شده در حالی که بهره‌برداری از این ساختمان‌ها مشکلات را برای شهروندان به‌دنبال خواهد داشت و بر همین اساس لازم است تا در این زمینه مسئولان شهری در تصمیمات خود تجدید نظر کنند.

وی با بیان اینکه عمر خدماتی محدود است، تبیین کرد: عمر خدمت عمر‌ کوتاه است و بر همین اساس باید به‌گونه‌ای عمل کرد که پشیمان نشویم و بر همین اساس آنچه مهم است در این دوران کوتاه از حداکثر نیرو و تلاش برای خدمت به مردم استفاده کرد.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... بازتاب گزارش خبرگزاری تسنیم| استاندار خراسان شمالی: مشکلات دفن زباله در بجنورد تا «۳ ماه آینده» برطرف می‌شود جهانگیری: دولت به مشکلات معیشتی مردم واقف است و تلاش می‌کند دغدغه آن‌ها را کاهش دهد انتقاد رئیس شورای شهر قم از وزارت راه و شهرسازی؛ تصمیمات وزارتخانه مانع حل مشکلات اراضی پردیسان است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بر همین اساس ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف