Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسی هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ساعات پایانی امروز شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود، گفت: برای روزهای آینده بارش‌های رگباری و پراکنده به ویژه در مناطق شرقی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در ساعات پایانی امروز در چهارمحال و بختیاری شاهد افزایش ابر و  وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود، گفت: برای روزهای آینده بارش‌های رگباری و پراکنده به ویژه در مناطق شرقی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسی هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به دنبال بارش‌های پراکنده در استان به کشاورزان توصیه می‌شود که اگر محصولات خود را جمع‌آوری کرده‌اند نسبت به پوشش‌دهی مناسب در باغات و مزارع اقدام کنند، ادامه داد: این رگبارهای پراکنده روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مناطق بیشتری را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته بن با 10 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود و لردگان با 38 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بود، اضافه کرد: همچنین دمای شهرکرد بین 13 تا 34 درجه سانتی‌گراد بود.

نوروزی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا پایان هفته شاهد افزایش دمای هوا در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود، توضیح داد: گردوغبار چند روز گذشته با افزایش سرعت باد در بیابان‌های مرکز کشور همچون اصفهان، یزد و قم و در نتیجه جریانات شرقی وارد استان به ویژه مناطق شهرکرد و بروجن شده است و برای روزهای آتی نیز چنین پدیده‌ای دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/68024

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزش باد شدید هواشناسی معصومه نوروزی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • تصاویر عجیب از طوفان شدید و گردوغبار در همسایگی ایران
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری