Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ملارد گفت : ۳۴۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا توسط دستگاه های دولتی در شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار ملارد  سجاد برنجی فرماندار ملارد در بیست وهشتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت : برگزاری هرگونه مراسم شامل جشن و ختم و...  در شهرستان ملارد ممنوع است

وی افزود: ۳۴۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا توسط دستگاه های دولتی در شهرستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک ممنوع است.

برنجی تاکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم عمومی شامل ختم، جشن و .. در تالار ها، مساجد و اماکن مذهبی ممنوع می باشد و پلیس با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و غیردولتی، گروه های جهادی و همراهی اقشارمختلف مردم از ابتدای شیوع کرونا هیچ زمانی شهرستان در وضعیت قرمز قرار نگرفت در حالی که  برخی از شهرستانهای هم جوار ما با امکانات بیشتر در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

فرماندار ملارد افزود: نظارت دقیق بر فعالیت اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت های محصولات بهداشتی بویژه اقلام ضدعفونی توسط اداره صمت و اتاق اصناف صورت گیرد.

وی گفت :اماکن پر تردد شامل بانک ها، ادارات خدمات رسان و .. باید پروتوکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک خودداری گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ملارد فرماندار ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند