Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه  خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع در جلسه شورای مسکن استان ، تأمین مسکن به ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر را یکی از موضوعات مهم خواند و افزود: دولت در جهت تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر باقیمانده از سال‌های گذشته ، اهتمامی ویژه داشته و با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به ویژه مسکن، طرح اقدام ملی را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گیلان را یکی از استان‌های پیشتاز در انجام برنامه‌ریزی‌های اولیه اجرای طرح اقدام ملی مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر برای بهره‌مندی از این طرح در گیلان ثبت نام کرده‌اند که انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی بیشتر  شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح اقدام ملی باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلان، استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون پشتیبانی ستاد بازآفرینی را کمک کننده خواند و گفت: تاکنون زمین احداث ۱۱ هزار و ۶۴۹ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی تأمین شده و آماده کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی است.
وی به آمادگی شرکت‌های خدمات رسان استان برای تأمین امکانات مورد نیاز مناطق پیش‌بینی شده برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی اشاره و اضافه کرد: در احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی؛ با توجه به موقعیت‌های مکانی پیش‌بینی شده، نرخ قابل قبول و تمهید زیرساخت‌ها به طور قطع شاهد استقبال مردم خواهیم بود.
استاندار گیلان به محدودیت‌های تأمین زمین در استان و ممنوعیت تغییر کاربری اراضی صنعتی اشاره و بیان کرد:  مسکن در کنار معیشت، اشتغال و زندگی مردم برای ما مهم است و  باتوجه به تأکید رئیس‌جمهوری مبنی بر استفاده از بستر مهیا شده توسط هیات وزیران برای تأمین مسکن؛ دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها باید نسبت به شناسایی زمین‌هایی که امکان احداث وجود دارد، اقدام و آنها را به دبیرخانه معرفی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سند چشم انداز توسعه؛ بر کاهش تصدی گری دولت و اهتمام به نقش نظارتی و راهبردی تأکید شده که در این راستا از دستگاه‌ها انتظار می‌رود برای تأمین زمین مورد نیاز در شهرستان‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.
استاندار گیلان همچنین بر لزوم برگزاری جلسات شورای مسکن شهرستانی در سراسر استان برای بسترسازی استفاده بهینه از طرح اقدام ملی تأکید کرد.

به گزارش ایرنا،۴۰۰  هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در قالب طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن»ساخته می شود. ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تعهدات استان گیلان برای طرح اقدام ملی مسکن است.

تامین زمین صورت گرفته و حدود دو هزار واحد تسهیلات مسکن یکم ، و چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در زمین های شرکت باز آفرینی شهری است و  بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی در فاز ۲ برای رشت پیش بینی شده است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان مسکن رشت استانداری گیلان گیلان مسکن طرح اقدام ملی واحد مسکونی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله