Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:16:29 GMT

تظاهرات ضد سعودي در قلب انگليس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۸۴۶

تظاهرات ضد سعودي در قلب انگليس

خبرگزاری آریا-صدها تن در اعتراض به ادامه تجاوز ائتلاف سعودی به یمن و محاصره این کشور، در لندن پایتخت انگلیس تظاهرات کردند.
به گزارش آریا، صدها تن از فعالان و شهروندان انگلیسی و مسلمانان و عرب های مهاجر مقیم لندن در اعلام همبستگی با ملت مظلوم یمن در مقابل شبکه بی بی سی تظاهرات کردند. آنها از دولت انگلیس خواستند برای توقف تجاوزات چندین ساله به یمن، دخالت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این تظاهرات – که بزرگترین تظاهرات علیه تجاوزگری بود – با سردادن شعارهایی جنایات ائتلاف تجاوز آمریکا و عربستان در حق شهروندان یمنی و ادامه محاصره این کشور را محکوم کردند.
معترضان همچنین پلاکاردهایی را با مضمون محکومیت حمله به یمن در سراسر لندن به گردش درآورده و از دولت انگلیس خواستند همکاری نظامی با عربستان و امارات و فروش اسلحه به این دو کشور را متوقف کند.. آنها همچنین خواستار قطع روابط انگلیس با عربستان شدند.
فعالان با توزیع اطلاعیه هایی در میان شرکت کنندگان در این تظاهرات به تشریح جنایات ائتلاف تجاوز به یمن و کشتار هزاران تن و آواره کردن میلیون ها شهروند یمنی و شیوع گرسنگی و بیماری های در نتیجه ادامه محاصره این کشور پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تظاهرات ضد سعودی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟