Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و جهش تولید تشکیل شد، گفت: هدف از این کار شناسایی زیرساخت‌ها، استعدادها و توانایی‌های هر شهرستان در جهت حمایت تخصصی از آنها است. - اخبار استانها -

سرهنگ مجتبی سرورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی در رابطه با شعار سال اظهار داشت: قرارگاهی با عنوان پیشرفت و جهش تولید با مدیریت بسیج سازندگی تشکیل شده که در حال حاضر مشغول انجام کارهای مطالعاتی در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این مطالعات به  تفکیک در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام می‌شود، گفت: هدف از این مطالعات شناسایی زیرساخت‌ها، استعدادها و توانایی‌های هر شهرستان و برنامه‌ریزی هدفمند در جهت حمایت تخصصی و متناسب با پتانسیل هر منطقه است. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس  افزود: قرارگاه مربوطه در حال حاضر  در راستای ارتقای سطح کیفیت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های 5 محصول تخصصی شامل برنج، گندم جو، کلزا و ذرت در استان فارس مشغول به کار است و جلسات ابتدایی این قرارگاه با سازمان جهاد کشاورزی، بسیج کشاورزی، بسیج مهندسی و بسیج صنعت برگزار شده است. 

امام جمعه قزوین:‌ جهش تولید نسخه داخلی مقابله با تحریم اقتصادی استعدم تخصیص ارز قطعات خودرو در سال جهش تولید مشکل‌ساز می‌شود/انبار قطعات خودرو در گمرکخوزستان| افزایش 40 درصدی قیمت سبوس جهش تولید در بخش دامی را تهدید می‌کند

سرورزاده درباره اقدامات انجام شده در شهرستان‌های مختلف فارس گفت: استان فارس دارای استعدادهای مختلف و متنوعی است و در سال گذشته در راستای تجاری‌سازی  و اتصال به بازار و تکمیل زنجیره فروش برخی محصولات اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت، به گونه‌ای که توانستیم سطح فروش محصول انار استهبان و ایج را تا صادرات به روسیه ارتقا دهیم. 

وی درباره اقدامات بسیج سازندگی در بحث بیماری کرونا خاطرنشان کرد: این سازمان توانسته  از ابتدای شیوع این بیماری  تا به امروز اقداماتی  در حوزه‌های تولید ماسک، دستکش، گان پزشکی، مایع ضد عفونی‌کننده و هم چنین ضدعفونی کردن معابر عمومی، تهیه آبمیوه‌های طبیعی برای بیماران کرونایی در سطح استان و در نهایت  احداث بیمارستان‌های مجازی انجام دهد. 

سرورزاده بیان کرد: در زمینه رزمایش ملی کمک‌های مومنانه نیز بسیج سازندگی تعداد یک میلیون و دویست بسته معیشتی را تهیه و در میان افراد نیازمند و یا آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان توزیع کرده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: هم چنین با توجه به ادامه شیوع بیماری در استان، برنامه‌ریزی‌هایی  در راستای پشتیبانی از افراد آسیب‌دیده، کنترل شیوع بیماری، توصیه‌های بهداشتی و فعالیت‌هایی از این دست توسط گروه‌های جهادی در حال برنامه‌ریزی و اجرا است. 

وی تصریح کرد: کمک‌های چشمگیر گروه‌های جهادی در اطفای حریق منابع طبیعی و ساخت مسکن برای مددجویان با تعامل بهزیستی و کمیته امداد از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در استان فارس است. 

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... پتانسیل بی‌نظیر ۴ صنعت پوشاک،کفش، لوازم خانگی و مبلمان برای جهش تولید/ قاچاق پوشاک ۸۰۰ هزار شغل را از بین برد مبانی جهش تولید در سیره امام رضا(ع)؛ رسانه‌ها جلوه‌های کرامت رضوی را برجسته کنند گزارش| بهبود معیشت مردم در گرو "جهش تولید" است؛ گردش ثروت در بازارهای غیرمولد متوقف شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان فارس جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان