Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان ناپولی گل دوم تیمش را در مقابل آاس رم، به زیبایی وارد دروازه حریف کرد. 

طرفداری - لورنتزو اینسینیه، بر این باور است که حضور جنارو گتوزو روی نیمکت ناپولی، شرایط این تیم را به کلی تغییر داده است. 

به گزارش Football.Italia، شب گذشته (5 جولای) دو تیم ناپولی و آاس رم از رقابت های سری آ، به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود ناپولی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینسینیه اما، گل دوم تیمش را به زیبای هر چه تمام تر وارد دروازه حریف کرد تا به عنوان کاپیتان تیم گتوزو، سه امتیاز بازی را برای ناپولی به ارمغان بیاورد. کاپیتان ناپولی اما، پس از پیروزی در مقابل آاس رم، در گفت و گویی اظهار داشت: 

نمایش فوق العاده ای داشتیم و این همان چیزی بود که پس از شکست در مقابل آتالانتا در برگامو، به آن نیاز داشتیم. عکس العمل خوبی بود و باید به همین ترتیب به مسیر خود ادامه دهیم.

ناپولی هم اکنون با قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را کسب کرده است اما پس از اخراج کارلو آنچلوتی و انتصاب جنارو گتوزو به عنوان سرمربی، شرایط تیم به کلی تغییر کرده است. اینسینیه در این باره گفت: 

ما می دانیم که در ابتدای فصل بهترین عملکردمان را نداشتیم اما از زمانی که گتوزو به جمع ما اضافه شد، به مسیر درست بازگشتیم و اکنون آماده هستیم تا فصل آینده را با او آغاز کنیم. در کنار سیستم و روش بازی، گتوزو از ابتدای کارش در باشگاه این حس را به من القا کرد که برای تیم مهره مهمی هستم و به من ایمان داشت. اکنون همه ما سعی می کنیم که در کارهای دفاعی و هجومی به تیم کمک کنیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال