Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، گفت: ۴.۵۲ میلیون تن گندم به ارزش 114 هزار و 140 میلیارد ریال تحویل سیلوها و انبارهای شرکت بازرگانی دولتی شده است.

محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: برداشت گندم از اواسط فروردین ماه سال جاری در سطح استان با اقلیم گرم آغاز و اکنون عمدتاً در اقلیم‌های معتدل و سرد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: از ابتدای برداشت تاکنون قریب به ۴۵ درصد اراضی گندم برداشت شده و این عملیات تا اواسط شهریور ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، بیان داشت: در این راستا جمعا ۴.۵۲ میلیون تن گندم به ارزش 114 هزار و 140 میلیارد ریال تحویل سیلوها و انبارهای شرکت بازرگانی دولتی شده است که از این مقدار مبلغ 99930 میلیارد ریال معادل 87،5 درصد پرداخت شده است.

9 درصد افزایش رشد خرید گندم نسبت به سال گذشته

 وی اظهار کرد: مقدار خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته در همین تاریخ ۹ درصد رشد نشان می‌دهد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا تاکنون ۲۴۳ هزار تن دانه به ارزش 10890 میلیارد ریال تحویل شرکت بازرگانی دولتی شده که تا هجدهم خرداد ماه ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن معادل ۷۹ درصد بهاء محصول پرداخت شده است.

 اقدسی بیان داشت: در همین راستا وزارت جهاد کشاورزی در حد توان همراهی و همکاری لازم را با مسوول خرید تضمینی گندم و کلزا( وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عمل آورده است.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم ایلام کشاورزی کلزا رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام ذخیره گندم رئیس سازمان جهاد کشاورزی شرکت بازرگانی دولتی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا