Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای محتویات خودرو با اعتراف به ۷۰ فقره سرقت در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کارمأموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۷۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان گچساران اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه آن یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب دزدگیر بر خودرو، عدم پارک خودرو در نقاط خلوت یاریگر پلیس باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو سرقت دستگیری سارق فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت