Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سعید خال با بیان این مطلب اظهار کرد: بهشت زهرا یک سازمان بدون تعطیلی در کشور است که واجب کفایی مردم را انجام می‌دهد و رعایت بهداشت در بهشت زهرا (س) در حد بالایی از استانداردها صورت می‌گیرد و این فرآیند در ارتباط با پرسنل و چه در ارتباط با مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

وی درباره سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این فضاها روزانه چند بار ضدعفونی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پساب سالن‌های تطهیر از همان زمانی که تطهیر در راستای اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری از بعد از ظهر ۱۶ فروردین آغاز شد مرتباً پایش می‌شوند و سیستم‌های پایش هوشمند و کلرزنی نصب شده است و هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: فوت روزانه ۳۰۰ مبتلا به کرونا در ایران/ نماینده مجلس: آمار‌ وزارت بهداشت پایین‌تر از تعداد واقعی قربانیان است

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به قرار دادن وسایل بهداشتی در اختیار مراجعه‌کنندگان، گفت: محوطه‌های بهشت زهرا کاملاً ضدعفونی می‌شود و تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در کنار رعایت تمامی مسائل شرعی در بهشت‌زهرا(س) انجام می‌شود و تدفین متوفیان کرونا مطابق پروتکل‌های بهداشتی و شرعی انجام می‌شود.

خال با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا همچنین افزایش آمار فوتی‌ها تصریح کرد: این آمارها، نگران‌کننده است حتی اعداد و ارقامی که شاهد هستیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه بوده است و اگر رعایت نشود، تهران به شرایط سخت باز خواهد گشت و این چیزی نیست جز زحمت برای کادر درمان؛ آرامستان‌های سراسر کشور شرایط خاصی دارند و اعداد و ارقامی که در تهران وجود دارد، قابل قیاس با کل کشور نیست.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس