Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@19:26:53 GMT

آذری: هرجای دنیا بگویند تست می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۵۵۱

آذری: هرجای دنیا بگویند تست می‌دهیم

خبرگزاری میزان- بازیکنان و اعضای تیم فوتبال فولادخوزستان که تست‌شان در دو مرحله قبل مثبت شده بود، امروز مجدداً آزمایش کرونا دادند. تاریخ انتشار: 12:06 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۰۹

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمام اعضای تیم که تست‌شان مثبت بود، امروز در آزمایشگاه مشخص شده از سوی سازمان لیگ مجدداً تست کرونا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان تصریح کرد: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم و هرجای دنیا که بگویند بازیکنان و اعضای تیممان تست خواهند داد.

وی گفت: امروز علاوه بر پزشک تیم ما، نماینده هیئت فوتبال، ایفمارک و هیئت پزشکی استان خوزستان نیز در آزمایشگاه تعیین شده حضور داشتند و روند تست‌گیری را نظارت کردند.

بیشتر بخوانید: آذری: هنوز نتوانستم یک نفر را در سازمان لیگ پیدا کنم که جواب ما را بدهد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید آذری فولادخوزستان سعید آذری فولاد خوزستان کرونا در لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری جهرمی ، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.   وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.   کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز