Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر حراست دامپزشکی استان، به‌طور سرزده از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بویراحمد بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ طی بازدید مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد از فعالیت کشتارگاه ها ، وضعیت رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی در خصوص کرونا ، آخرین وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های طیور شهرستان بویراحمد  از زمان ورود مرغ زنده، کشتار مرغ، بسته‌بندی و نگهداری در سردخانه‌ها و درنهایت حمل‌ونقل آن موردبررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر عبداله بهمنش اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش کشتارگاه‌های طیور در بهداشت عمومی جامعه و تولید مرغ کشتار شده سالم جهت بازار مصرف، بازدیدهای مستمر که غالبا سرزده هستند توسط کارشناسان و مدیران فنی دامپزشکی انجام می گیرد.

وی افزود: حضور مسئولین فنی دامپزشکی و روحانیون ناظر ذبح شرعی  در کشتارگاه های طیور و دیگر مراکز تولید و عرضه محصولات دامی، برای مردم اطمینان بخش است و این افراد بایستی با قاطعیت هرچه تمام تر سعی در پیاده سازی دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه دامپزشکی در جهت تولید محصولاتی سالم برای مصرف کنندگان داشته باشند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد هدف از این بازدیدها را اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا در  کشتارگاه های طیور استان و نیز تاکید بر وظیفه مندی مسئولین فنی بهداشتی و پاسخگو بودن در قبال مسئولیتشان و برخورد جدی با هرگونه اهمال و کوتاهی در انجام وظیفه دانست.

استان کهگیلویه وبویراحمد دارای 3 کشتارگاه صنعتی طیور است که از این تعداد ، 2 کشتارگاه طیور در شهرستان بویراحمد و یک واحد کشتارگاه دیگر در شهرستان گچساران  که جمعاً با ظرفیت 10 هزار قطعه کشتار طیور در ساعت  قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتارگاه های طیور مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه کهگیلویه وبویراحمد کشتارگاه های طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: طوفان شب گذشته در این استان تلفات جانی نداشته است.

به گزارش تسنیم، علیرضا نیکروز در یاسوج اظهار داشت: شب گذشته طوفان میهمان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، ولی تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی از شهرستان‌های مختلف گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه طوفان خسارت زیادی به زیرساخت بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد کرده است، عنوان کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.

نیکروز از اعزام کارشناسان به شهرستان‌های مختلف برای ارزیابی خسارات وارده در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: به محض نهایی شدن خسارات وارده، موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این شرایط تا روزهای آینده ادامه دارد و ضروری است عشایر و ورزشکاران از هم اکنون به فکر باشند و از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

میزان بارش‌ها در مناطق مختلف

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگنبدان ۷۹.۱، دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، سوق ۷۰، امامزاده پهلوان ۶۹، برم سبز ۶۹ و دیشموک ۶۸ میلیمتر بوده است.

علی کریمی اظهار داشت: همچنین میزان بارش‌ها در علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸، چرام ۵۶، منصورخانی کاکان ۵۶، گنجه‌ای ۵۵.۸ و درغک ۵۵ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش در مناطق وزگ ۵۴، کریک ۵۴، تنگ پیرزال ۵۳، تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳، تنگ سرخ ۵۱، چیتاب ۵۰، لیکک ۴۸.۸، مارگون ۴۸، جاورده ۴۷، سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، لنده ۴۳، قلعه رئیسی ۴۰، پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، موشمی زیلایی ۳۴ و سیرون شبلیز ۲۴ بود.

دیگر خبرها

  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان