Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: با انجام تست دوم در ۲۴ ساعت بعدی، ایفمارک تصمیم‌گیر شرایط تیم‌های مبتلا به کرونا خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ امروز (دوشنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» شبکه دو سیما، با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه استقلال که اعلام کرده بازیکنانش کرونا گرفته‌اند، گفت: روز گذشته مرحله اول تست انجام شد و فکر می‌کنم اگر همکاران کمک ما کنند، امروز تست اولیه بازیکنان باشگاه فولاد را هم انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فاصله 24 ساعت تست بعدی را خواهیم داشت و نتایج این دو تست توسط تیم پزشکی که در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور دارند و سازمان پزشکی ایفمارک که تنها مرکز پزشکی تایید شده فیفا است، مورد بررسی قرار گرفته، نتایج و اظهارنظر تخصصی‌شان در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرد تا نتیجه نهایی اعلام شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا عدد 25 درصد را برای این موضوع درنظر گرفته‌اند، گفت: این عدد براساس ابلاغیه پروتکل وزارت بهداشت است و براساس آن چیزی که ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابلاغ شد، عمل می‌کنیم. البته اگر حتی یک نفر هم بگیرد خطرناک است، اما بحث ما کارا بودن و بهره‌وری تیم است که در جلساتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید عدد 25 درصد لحاظ شود.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص استفاده از بازیکنان امید به جای بازیکنان اصلی که تست کرونایشان مثبت شده است، عنوان کرد: امسال سال چهارمی است که هر باشگاه 15 سهمیه امید و زیر 21 سال دارد که باشگاه‌ها از آنان استفاده می‌کنند. برای مثال مهدی قائدی سهمیه امید باشگاه استقلال است. البته اینکه بگوییم اگر تست کرونای تیمی مثبت شد، از بازیکن امید خود استفاده کند، راه‌حل ما نیست، بلکه می‌گوییم باشگاه‌ها می‌توانند از همه ظرفیت بازیکنان خود استفاده کنند و از لیستی که به ما دادند، 25 درصد حساب می‌شود.

مهدی درباره اینکه پس از طی زمان قرنطنیه باشگاه‌ها چه کاری باید انجام بدهند؟ گفت: افراد سالم باشگاه شرایط مجاز تمرین را دارند و باشگاه می‌تواند با افرادی که مبتلا نشدند، تمرینات خود را ادامه بدهد. انشاالله که شدت ابتلا بالا نباشد. البته در صورت تشخیص پزشک، باشگاه می‌توانند تمرینات انفرادی را هم با این بازیکنان داشته باشند. در صورتی که مدت زمان قرنطینه به پایان برسد، باشگاه باید در مسابقات حضور پیدا کند.

مهدی: کمیته انضباطی در مورد بازی‌های استقلال - پارس و نساجی - فولاد تصمیم می‌گیرد نه ما

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ویروس کرونا بیشتر بخوانید... سرآسیایی: در راهی قدم گذاشتیم که ادامه آن نامعلوم بود/ شرایط برای فدراسیون و سازمان لیگ سخت است عبدیان: بحث‌های تخصصی به سازمان لیگ و فدراسیون ارتباط پیدا نمی‌کند/ اگر امید نداشتم به استقلال نمی‌آمدم ناجی: سازمان لیگ باید زودتر از بازیکنان استقلال تست بگیرد/ آزمایشگاه ما در کشور معتبرترین است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا فوتبال ویروس کرونا سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس