Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید مدافع حرم «سعید کمالی » امروز دوشنبه(۱۶تیر) با حضور جمعی از مسئولان و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از بیت پدر این شهید والامقام تا آستان مقدس امامزاده عباس(ع) تشییع و در محوطه این امامزاده واجب‌التعظیم به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مراسم  تشییع پیکر شهید ۲۵ ساله ساروی «سعید کمالی» که پس از چهار سال به آغوش گرم مردم استان مازندران بازگشت، امروز(16تیر) از بیت پدر این شهید والامقام تا آستان مقدس امامزاده عباس(ع) با موجی از حضور گسترده مردم دیار علویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سعید کمالی، از مدافعان حرم حضرت زینب (س) بود که در سال ۱۳۹۵، به همراه دلاور مردان مازندرانی راهی سوریه شد، کمی بعد به مقام شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش مفقود شد، از این شهید جوان یک پسر به نام «امیرمهدی» به یادگار ماند.

 

پیکر مطهر این شهید به همراه دیگر هم‌رزمش شهید «علی جمشیدی» اهل شهرستان نور 2 بهمن سال ۹۸ بعد از آزادسازی خان طومان و تفحص کشف و پنجم تیرماه امسال هم با آزمایش دی ان ای DNA هویتشان شناسایی و پس از چهار سال چشم‌انتظاری به وطن بازگردانده شد.

مردم ولایتمدار مازندران، شب گذشته با حضور در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مازندران طی مراسمی با عنوان شب وداع، نهایت ارادت خود را نسبت به عملکرد این شهید شجاع نشان دادند.

 

در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا همراه بود، این‌ مهم که اگر این شهدا نبودند کربلایی دیگر رقم می‌خورد، بار دیگر به مردم ما یادآوری شد.

 

پس از مراسم وداع امروز شاهد مراسم باشکوه تشییع پیکر این شهید ازخودگذشته درراه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) بودیم، که پس از شیوع ویروس کرونا این اولین باری بود که سیلی از مردم  دورهم جمع شده بودند.

نکته جالب درخواست خانواده این شهید بزرگوار از مسئولان استانی و کشوری بود، که نشان از دغدغه شهیدشان داشت، رفع گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی تنها خواسته این خانواده ایثارگر بود.

 

به گزارش شبستان،شهید مدافع حرم « سعید کمالی » 17اردیبهشت سال 95 پس از نقض آتش‌بس در سوریه، به همراه محمد بلباسی از قائم‌شهر، علی جمشیدی از نور، رضا حاجی‌زاده از آمل، حسن رجایی فر و سید رضا طاهر از بابل، سید جواد اسدی و محمود رادمهر از ساری، علیرضا بربری از بابلسر، علی عابدینی از فریدونکنار، حسین مشتاقی از نکا، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر در شهرک راهبردی خان طومان سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و پیکر مطهرش به همراه پیکر مطهر شهید «علی جمشیدی» بعد از چهار سال هم‌زمان با دهه کرامت به آغوش وطن بازگشت.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سعید کمالی رفع مشکلات اقتصادی خانواده شهید مدافع حرم خان طومان سوریه امامزاده عباس ع ساری تشییع پیکر شهید مدافع حرم کرونا سعید کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد