Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@05:27:45 GMT

حبس مرد جوان در زیر آوار ساختمان قدیمی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۱۸۵

حبس مرد جوان در زیر آوار ساختمان قدیمی + تصاویر

آتش‌نشانان موفق به نجات مرد جوانی شدند که زیر آوار ساختمان قدیمی حبس شده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 10:42 صبح روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن یک شهروند در زیر آوار، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه سه و گروه امداد و نجات 9 را به محل حادثه در خیابان ری، خیابان موسوی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حسنی؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه قدیمی به مساحت 70 متر مربع بود که به دلیل نامعلوم، فرو ریخته و مالک 36 ساله آن در زیر آوار مدفون شده بود.

وی افزود: نیروهای عملیات با رسیدن به محل حادثه و اجرای ایمن‌سازی‌های اولیه با استفاده از تجهیزات لازم و با توجه به حساسیت بالا شروع به آواربرداری کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن محل محبوس شدن این شخص را پیدا کنند.

حسنی تصریح کرد: نیروهای عملیات با استفاده از تجهیزات مخصوص پس از انجام آواربرداری، مرد جوان را از زیرآوار خارج کردند و برای انجام معاینات اولیه و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران بیان کرد: محل حادثه برای بررسی علت و اقدامات بعدی تحویل عوامل اورژانس شد و به رغم جست‌وجو و آواربرداری تمام قسمتهای تخریب شده توسط آتش‌نشانان و نجاتگران، خوشبختانه محبوس دیگری در زیر آوار پیدا نشد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ ساعاتی پس از نجات مرد جوان، بنابر درخواست وی مبنی بر مفقود شدن سگ وی، آتش‌نشانان بار دیگر به محل حادثه مراجعه کرده، این حیوان را نیز زنده یافته و تحویل مالک دادند.

فراهانی: 20 هزار ساختمان در تهران اخطار ایمنی دریافت کردند/ بی‌توجهی مالک کلینیک اطهر به 4 تذکر آتش‌نشانیآتش‌سوزی مرگبار در ساختمان ویلایی + تصاویر

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اورژانس سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... فراهانی: ۲۰ هزار ساختمان در تهران اخطار ایمنی دریافت کردند/ بی‌توجهی مالک کلینیک اطهر به ۴ تذکر آتش‌نشانی گزارش آتش‌نشانی از انفجار در کلینیک سینا؛ دپوی ۳۰ مخزن اکسیژن و نیتروژن در یک اتاق آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان ویلایی + تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی سازمان آتش نشانی تهران زیر آوار محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس