Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری دهمین دستیار پرسپولیسی فوتبال ایران است

طرفداری - حالا سر کریم باقری دعواست و این شاید در فوتبال ما کم اتفاق افتاده باشد که یک تیم باشگاهی و ملی برای داشتن یک دستیار این همه با هم رقابت کنند اما موضوع اینجاست که آقا کریم فوتبال ایران یک دستیار معمولی نیست. باقری در تیم ملی  مهره‌ای درجه اول بود که ازنظر تقدم حضور در تیم ملی و پرسپولیس بر خیلی‌ها که در سال‌های اخیر در تیم‌های مختلف باشگاهی ما حضورداشته‌اند تقدم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تیم ملی زودتر از علیرضا منصوریان و مهدی تارتار و خداداد عزیزی و… حضورداشته  اما تمامی اینم چهره ها سرمربیگری را در فوتبال باشگاهی ما تجربه کرده اند جز کریم باقری. به همین دلیلی است که بسیاری از اهالی فوتبال متفق القول هستند که آقا کریم بزرگ ترین و مهم ترین دستیار فوتبال ایران در یک دهه اخیر است. کسی که خودش پذیرفته از او سرمربی در نخواهد آمد، بنابراین همه تمرکزش را روی دستیار خوب بودن گذاشته و الحق که در این زمینه موفق بوده است. او در دو مقطع این فرصت را داشت تا عنوان سرمربیگری را از آن خود کند. یک بار بعد از جدایی برانکو و بار دیگر پس از رفتن گابریل کالدرون اما او به صراحت اعلام کرد که او سرمربی خوبی نیست! 

او در تمام سالهای اخیر پرسپولیس و مشکلات حاشیه ای این تیم را به بهترین شکل ممکن جمع کرده است. بازیکنان پرسپولیس به شدت به او احترام می گذارند. همین چند ماه قبل بود که یکی از رسانه ها  قرارداد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی او با پرسپولیس را افشا کرد و بعضی مدعی شدند که چرا باقری باید چنین مبلغ هنگفتی را دریافت کند اما جالب این که هواداران پرسپولیس از دستمزد مرد محبوب شان دفاع کردند و او را برای دریافت این مبلغ کاملا لایق دانستند تا باقری تنها مربی باشد که بدون دخالت عمده در مسائل فنی مهم‌ترین و گران‌ترین دستیار فوتبال ایران محسوب شود. مربی که هم تیم ملی او را می خواهد هم پرسپولیس.

به هرروی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که کریم باقری در آینده ای نه چندان دور باید به عنوان دستیار اسکوچیچ و مربی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند تا دهمین چهره ای پرسپولیسی باشد که به عنوان دستیار روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. 

دستیاران پرسپولیسی تیم ملی

۱-بیوک وطنخواه

۲-ناصر ابراهیمی 

۳-رضا وطنخواه د

۴-محمد مایلی کهن 

۵-محمد پنجعلی

۶-بیژن ذوالفقارنسب 

۷-حسین فرکی

۸-افشین پیروانی 

۹-علی کریمی 
 

... وحالا کریم باقری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!