Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های هنری حضوری و مجازی خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فعالیت این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، و هنری و ادبی برای گروه‌های سنی ۴ تا ۱۶ سال در قالب کارگاه‌های هنری خلاق حضوری و مجازی و بسته‌های آموزشی از ۲۱ تیر ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی پایگاه این مرکز به نشانی afarineshha.kpf.ir قرار گرفته است و خانواده‌ها می‌توانند با انتخاب کارگاه‌های مورد نظر، ثبت‌نام فرزندان خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

بر اساس این خبر، فعالیت‌هایی همچون نقاشی، نمایش خلاق، عروسک‌سازی، کلاژ(تکه چسبانی)، طراحی، سفال با دست و چرخ، بازی خلاق، خوش‌نویسی، انیمیشن عروسکی، کاردستی، تصویرسازی، شعر و قصه، از جمله کارگاه‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از آن بهره‌مند شوند.

هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های خوش‌نویسی تحریری، «بازی، ورزش، خلاقیت»، نقاشی، نمایش خلاق، کلاژ(تکه چسبانی) و... از دیگر برنامه‌های این مرکز در تابستان ۱۳۹۹ است که به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

در عین‌حال بسته‌هایی آموزشی نیز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده که بر اساس آن دو روز در هفته دختران و دو روز پسران از صبح تا بعدازظهر می‌توانند در کارگاه‌های ویژه‌ای شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به پایگاه اینترنتی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به نشانی afarineshha.kpf.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۵ و ۸۸۹۷۱۳۱۶ ۰۲۱ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب تهران واقع شده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی