Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تمرکز همه گروه ها در افغانستان بر روی تلاش های صلح در بحبوحه افزایش خشونت ها در این کشور که منجر به کشته شدن بسیاری از جمله زنان و کودکان شده است،تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « urdupoint»،دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تمرکز همه گروه ها در افغانستان بر روی تلاش های صلح در بحبوحه افزایش خشونت ها در این کشور که منجر به کشته شدن بسیاری از جمله زنان و کودکان شده است،تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«یوسف العثیمین» همه اقدامات خشونت آمیز در افغانستان را محکوم کرد و از همه گروه ها خواست تا حداکثر تلاش خود را برای دستیابی به یک آتش بس پایدار انجام دهند.

 

وی در این باره گفت: گروه های مختلف در افغانستان باید از خشونت خودداری کنند و به فکر ایجاد صلحی باشند که مردم افغانستان مدت هاست در انتظار آن هستند.

 

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با اشاره به تحولات مثبت اخیرا به وجود آمده برای گفتگو میان گروه های مختلف در افغانستان از همه افغان ها درخواست کرد تا تلاش های خود را برای دست پیدا کردن به صلح پایدار و دائمی و آشتی در راستای قطعنامه ها و ابلاغیه های اعلام شده از سوی کنفرانس بین المللی علما در خصوص صلح و امنیت در افغانستان ،مضاعف کنند.

 

 کنفرانس بین المللی علما در خصوص صلح و امنیت در افغانستان در روز 11 جولای سال 2018 میلادی در مکه برگزار شد.

 

«العثیمین» ابراز امیدواری کرد که تلاش های کنونی برای دستیابی به صلح، امنیت و ثبات را برای مردم افغاستان به ارمغان بیاورد.

 

وی یک بار دیگر بر تعهد سازمان همکاری اسلامی برای ایستادن در کنار مردم افغانستان و حمایت از آنها تاکید کرد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان همکاری اسلامی افغانستان صلح سازمان همکاری اسلامی تلاش ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی

وزارت امور خارجه با نشر خبرنامه‌ای گفته است هیأت طالبان در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا اشتراک کرده است.

به گفته این وزارت هیأت طالبان در کنار شرکت در این نشست با مقامات بلند پایه و نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نیز در مورد موضوعات مختلف گفت‌وگو خواهد کرد.

این نشست از روز گذشته در گامبیا آغاز شد و قرار است امروز نیز ادامه یابد.

پیش از این نیز مقامات طالبان از جمله امیرخان متقی از نمایندگان سازمان همکاری اسلامی خواسته بودند تا واقعیت‌‌های موجود در افغانستان را به مقامات کشورهایشان و جامعه بین‌المللی برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد